کد خبر : 1787501 | 02 آبان 1400 ساعت 12:06 | 27.4K بازدید | 2 دیدگاه

گای آسولین:

گواردیولا از کاپیتان خواست ترکیب را انتخاب کند!

گای آسولین، بازیکن سابق تیم دوم بارسلونا فاش کرد پپ گواردیولا یک بار در آستانه دیداری مهم، تصمیمی جالب گرفته است.

گواردیولا از کاپیتان خواست ترکیب را انتخاب کند!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در سال 2008 هدایت تیم دوم بارسلونا را به عهده داشته و موفق به صعود با این تیم به دسته سوم فوتبال اسپانیا نیز شد. گای آسولین که در آن مقطع عضو تیم دوم بود و البته هرگز موفق به راهیابی به تیم اصلی بارسلونا نشد، فاش کرد پپ گواردیولا پیش از مسابقه صعود به دسته بالاتر، از کاپیتان تیم خواسته ترکیب اصلی را برای آن دیدار انتخاب بکند.

 

گای آسولین گفت: "ما در مرحله پلی آف برای صعود قرار داشتیم و من آخرین بازی را به یاد دارم. ما بازی رفت را با تساوی پشت سر گذاشتیم و دیدار دوم در خانه ما بود. همه بازیکنان خیلی استرس داشتند، زیرا صعود ما وابسته به آن بازی بود.

 

1657337

 

در آخرین تمرین پپ گواردیولا به کاپیتان گفت که تو ترکیب تیم و بازیکنان اصلی را انتخاب کن. من اهمیتی نمی دهم که کدام یک از شما بازی می کند، زیرا 100 درصد به شما اعتماد دارم و می دانم که برنده خواهید شد. تو تیم را انتخاب کن، من می نشینم و از کار خودم لذت می برم.

 

این خاطره تا همیشه در ذهن من باقی می ماند، زیرا از آن زمان تا به حال چنین چیزی را از یک سرمربی نشنیده ام. در نهایت ، ما می خواستیم بازی کنیم و بنابراین کاپیتان تیم مجبور شد ترکیب اصلی را انتخاب کند، اما این تجربه تا همیشه برای من باقی می ماند. اگر سرمربیان به یک چیز در فوتبال خیلی علاقه داشتند آن انتخاب ترکیب اصلی است."

دیدگاه‌ها