کد خبر : 1787513 | 02 آبان 1400 ساعت 13:29 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

آینده ستاره اتلتیکو در ابهام؛ سوارز ماندنی است؟

ممکن است به زودی شاهد تمدید قرارداد یک ساله لوییس سوارز با باشگاه اتلتیکومادرید باشیم.

آینده ستاره اتلتیکو در ابهام؛ سوارز ماندنی است؟

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز تابستان سال گذشته و بعد از جدایی جنجالی و بحث برانگیز از بارسلونا، به اتلتیکومادرید پیوست و در ادامه نقش بزرگی در قهرمانی این تیم در لالیگا در سال 2021 ایفا کرد. این ستاره 34 ساله و اروگوئه‌ای با 21 گل در لیگ یکی از بهترین بازیکن روخی بلانکوس لقب گرفت تا دیگو سیمئونه و این باشگاه اولین قهرمانی خود در لالیگا را از سال 2014 کسب کنند. 

 

با وجود سپری کردن فصل اول به بهترین شکل ممکن، لوییس سوارز در هفته های ابتدایی فصل فعلی با مشکل فراوانی از حیث آمادگی جسمانی دست و پنجه نرم کرده و تاکنون تنها چهار گل در لیگ فعلی به ثمر رسانده است.

 

1650047

 

اما نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد لوئیس سوارز، ستاره اورگوئه ای اتلتیکو مادرید می خواهد دوران حضور خود در این باشگاه را تمدید کرده و در فصول بعد نیز در ترکیب این تیم حضور داشته باشد. قرارداد فعلی در پایان فصل جاری تمام می شود و لوییس سوارز هنوز نمی داند فصل بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد.

 

اما مدیران باشگاه اتلتیکومادرید می خواهند قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد وضعیت این بازیکن تا آغاز سال 2022 صبر کرده و شرایط سوارز را بررسی کنند. البته باشگاه مایل به تمدید قرارداد 12 ماهه است، اما در مورد شرایط فیزیکی لوییس سوارز در بلند مدت تردیدهایی وجود دارد و به همین دلیل باشگاه اتلتیکومادرید نمی خواهد خیلی زود در این رابطه به نتیجه نهایی دست یابد.

دیدگاه‌ها