کد خبر : 1787521 | 02 آبان 1400 ساعت 14:01 | 16.8K بازدید | 10 دیدگاه

برگی از تاریخ 

رکورددار کلین شیت آسیا تا دبل در خط حمله (عکس)

منصور رشیدی دروازه بان ملی پوش استقلال در خط حمله هم از شم گلزنی بالایی برخوردار بود.

به گزارش "ورزش سه"،نام منصور رشیدی دروازه بان سابق تیم ملی ایران و استقلال در دهه 50 به دفعات تکرار می شد. او رقیب سرسخت ناصر حجازی هم تیمی خود در تیم ملی بود و برای رسیدن به جایگاه تیم ملی رقابت شانه به شانه ای با ناصر حجازی داشت.


رشیدی که سابقه حضور با تیم ملی ایران در دو المپیک 1972و 1976 را داشت در جام ملتهای آسیا در سال 76 با تیم ملی ایران رکوردی جاودانه را رقم زد. او بدون گل خورده با ایران به مقام قهرمانی رسید تا ایران به آخرین قهرمانی خود در جام ملتهای آسیا دست یابد.

 

1657361

 

 


رشیدی که از آبادان رشد کرده بود و قبل از پیوستن به استقلال مدت کوتاهی در پرسپولیس حضور داشت، علاقه زیادی به بازی با توپ داشت و در خیلی از مواقع بیرون از محوطه هجده قدم دیده می شد. علاقه او به توپ به قدری زیاد بود که در سن 41 سالگی در مهرماه سال 67 و در تیم نفت تهران و در دسته دوم جام باشگاه های تهران  او  در خط حمله دیده می شد و با این تیم دبل هم می کرد.


همانطور که  در تصویر مشاهده می کنید رکوردار کلین شیت تورنمنت جام ملتهای آسیا به عنوان یار تعویضی برابر تیم تکاور وارد زمین شد و دو گل زد تا تیمش بازی یک برصفر باخته را با نتیجه  دو بریک پیروز شود.

دیدگاه‌ها