کد خبر : 1787525 | 02 آبان 1400 ساعت 17:01 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

سلما هایک به من زنگ زد تا از آژاکس جدا شوم!

هنرپیشه مشهور مکزیکی به خواست همسرش قصد داشت ستاره آژاکس را راضی به جدایی از این باشگاه کند.

سلما هایک به من زنگ زد تا از آژاکس جدا شوم!

به گزارش "ورزش سه"،  ادسون آلوارز مدافع 24 ساله مکزیکی با سابقه 50 بازی ملی، از دو سال پیش برای آژاکس بازی می کند. او از آمه‌ریکا مکزیک به باشگاه هلندی پیوست و اکنون یک بازیکن ثابت در ترکیب باشگاه بزرگ هلندی است ولی تابستان امسال با دو پیشنهاد خوب از سری آ و لیگ فرانسه مواجه شد و می توانست راهی لیگی معتبرتر شود هرچند در نهایت ترجیح داد در آژاکس بماند.

 

 

1657358

 

 

آلوارز در مصاحبه جدید خود ادعای جالبی را مطرح کرد. او گفت که سلما هایک هنرپیشه مکزیکی مشهور هالیوود با وی تماس گرفته تا او را برای جدایی از آژاکس متقاعد کند.  فرانسوا پینالت همسر مولتی میلیونر هایک، مالک باشگاه رن فرانسه است و قصد جذب آلوارز را داشت. او از هایک می خواهد تا با آلوارز تماس بگیرد تا شاید اینگونه او راضی به جدایی شود.

 

 

1657360

 

 

مدافع مکزیکی در این رابطه گفت:« بله، سلما هایک با من تماس گرفت و پس از تعریف و تمجید بسیار، از من خواست که به پیشنهاد رن پاسخ مثبت بدهم. واقعا شگفت زده شده بودم ولی انتحابم فقط آژاکس بود. اطمینان داشتم از این بابت و برای سلما هایک توضیح دادم که هدفم ماندن است و در نهایت تردیدی نداشتم که امسال هم در فوتبال هلند بازی خواهم کرد. می خواستم با آژاکس در لیگ قهرمانان و برابر تیم های بزرگ اروپا بازی کنم. هنوز چیزهای زیادی برای ثابت کردن دارم.»

 

دیدگاه‌ها