کد خبر : 1787526 | 02 آبان 1400 ساعت 15:41 | 24.8K بازدید | 15 دیدگاه

نمی‌خواهم نیمکت‌نشین بازنشسته شوم

پیکه: تاوان بسیار سختی برای سه‌گانه 2015 دادیم

جرارد پیکه معتقد است سه گانه 2015 در سطح مدیریتی به ضرر بارسلونا شد.

پیکه: تاوان بسیار سختی برای سه‌گانه 2015 دادیم

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه کاپیتان بارسلونا در 34 سالگی یکی از ستاره های باشگاه کاتالان است. او که از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرده، امیدوار است هنوز بتواند چند سال دیگر نیز برای بارسا به میدان برود اما نمی خواهد در شرایطی بازنشسته شود که تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده است.

 

 

1657367

 

 

پیکه در مصاحبه با ال پائیس گفت:« چیزی که مشخص است اینکه در بارسلونا از فوتبال خداحافظی خواهم کرد و از این مطمئن هستم. چیزی که نخواهم پذیرفت اما بازنشستگی به عنوان یک بازیکن نیمکت نشین است. نمی خواهم در شرایطی فوتبال را کنار بگذارم که یک بازیکن نیمکت نشین شده ام. دوست ندارم یک سال روی نیمکت بنشینم و بعد بگویم خداحافظ فوتبال. قطعا اگر حس کنم دیگر بازیکن ثابت نخواهم بود، فوتبال را کنار می گذارم.»

 

 

دفاع تمام قد بارتومئو از حرکت جنجالی پیکه :: ورزش سه

 

 

پیکه کنایه ای سخت و سنگین هم به جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسلونا زد. او در این رابطه گفت:« فصل 15-2014 برای دومین بار در تاریخ باشگاه فاتح سه گانه شدیم اما برای ما بسیار گران تمام شد. ژانویه همان سال جوزپ بارتومئو حتی یک درصد هم برای ابقا به عنوان رئیس بارسا شانس نداشت اما شش ماه بعد او برنده انتخابات شد.

این باید درسی برای اعضای باشگاه باشد تا تنها به خاطر آنچه در زمین رخ می دهد، اقدام به انتخاب رئیس نکنند. ما با شش ماه بازی خوب و با هدایت درست لوئیس انریکه توانستیم سه گانه را فتح کنیم ولی باشگاه و مدیریتش چیزی فراتر از آنچه است که در زمین فوتبال رخ می دهد. البته که سه گانه ارزش بسیار بالایی داشت ولی نتیجه و ثمره دو سال تلاش مدیران قبلی باشگاه بود و نه بارتومئو. کووید19 هم سرپوشی گذاشت بر همه چیز، در حالی که واقعیت تلخ تر از این حرف هاست. ما با بارتومئو چند سال عقب‌گرد داشتیم.»

 

 

اختلاف بزرگ بین لیونل مسی و جرارد پیکه :: ورزش سه

 

 

جدایی مسی:« آمار و ارقام و وضعیت بد اقتصادی را درک می کنم ولی فرپلی مالی را خیر. وقتی مقابل رئیس می نشینم، یعنی 100 درصد می خواهم بمانم و مسی نیز چنین هدفی داشت. بدون توجه به اینکه اگر تمدید کنم، باشگاه می تواند بازیکنی دیگر جذب کند یا خیر. البته متوجهم که اگر مسی تمدید می کرد، شرایط مالی باشگاه پیچیده می شد و نمی دانم آیا امکانش بود که برای جذب مسی تلاشی بزرگ صورت بگیرد یا خیر. من اطلاعاتی بیش از این ندارم.»

 

ال کلاسیکو:« بدون توجه به هر مساله ای، حساس ترین بازی برای من محسوب می شود.»

 

دیدگاه‌ها