کد خبر : 1787527 | 02 آبان 1400 ساعت 14:20 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

روی فوتبال نادر محمدی حساب کرده‌ایم، نه اوت‌هایش

حسینی: امیدوارم جای خالی‌ ملی‌پوشان احساس نشود

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران می‌گوید تنها دغدغه اش برای بازی فردا با هوادار زمین مسابقه است.

حسینی: امیدوارم جای خالی‌ ملی‌پوشان احساس نشود

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی قبل از دیدار هفته دوم پیکان مقابل هوادار تهران در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

 


**هوادار را آنالیز کرده‌ایم
بعد از بازی هفته اول سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. فیلم بازی حریف را هم دیدیم و تیم آنها را بررسی کردیم. بچه‌های ما تمرینات خوبی داشتند و ان‌شاءالله بازی خوبی شود. 


**هفته به هفته پیشرفت خواهیم داشت
آنها هم تیمی هستند که می‌خواهند فوتبال بازی کنند و ما هم هفته به هفته پیشرفت خواهیم داشت و امیدوارم یک بازی خیلی خوب همراه با نتیجه‌ای خوب برای ما باشد.


**در تهران استادیوم‌ها کیفیت مناسبی ندارند
دغدغه من هم برای این بازی زمین مسابقه است. همانطور که مدیررسانه ای ما گفتند ظاهرا چمن ورزشگاه بلند است. متأسفانه در تهران، غیر از استادیوم آزادی که زمین چمن آن کیفیت مناسبی دارد، دیگر زمین‌ها کیفیت خوبی ندارند و این روی عملکرد تیم‌ها تأثیر می‌گذارد.

 

 

1657368

 

 


**حضور محبی و فلاح در اردوی تیم امید؟
این مسئله‌ای است که ما راضی به آن نبودیم و با توجه به اینکه لیگ تازه شروع شده است و تازه به هفته دوم رسیدیم، دوست داشتیم ترکیب‌مان در این هفته دچار تغییرات نشود. با این حال تیم امید هم بازی‌های مهمی در پیش دارد و سعی کردیم با فدراسیون تعامل داشته باشیم. امیدوارم جای خالی آنها با حضور نفرات جایگزین حس نشود و بازیکنان دیگر بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.


**چرا اوت انداز لیگ بازی نکرد؟
صد درصد روی تمام بازیکنانی که با آنها قرارداد بستیم و در خدمت داریم، حساب می‌کنیم. به فراخور هر بازی از آنها استفاده خواهیم کرد، با این حال نادر محمدی دیر به تمرینات ما اضافه شد و سه هفته‌ای از تمرینات ما گذشته بود که این اتفاق افتاد. این بازیکن برای ما بسیار خوب است و نباید فقط درباره اوت دستی‌های او صحبت کنیم. نادر محمدی بازیکن خوبی است که هر زمانی می‌تواند به تیم ما کمک کند.


**میزبانی هوادار در کرج تاثیرگذار است؟
به هر حال زمین ما هم یک زمین اجاره‌ای است و بازی‌های خانگی ما در ورزشگاه خودمان برگزار نمی‌شود. بازی قبل هم اولین بار بود که بازیکنان‌مان در فصل جدید وارد آن شدند. این هشداری برای تهران است که علیرغم تیم‌های زیادی که دارد، ورزشگاه زیادی ندارد و باید برای این مسئله فکری صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها