کد خبر : 1787530 | 02 آبان 1400 ساعت 16:27 | 15.2K بازدید | 3 دیدگاه

شاید تابستان 2022

بازگشت ستاره ملی‌پوش به بارسا منتفی شد

بارسلونا قصد ندارد زمستان پیش رو با لایپزیش برای جذب دنی اولمو وارد مذاکره شود.

بازگشت ستاره ملی‌پوش به بارسا منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل را خوب شروع نکرد و در لالیگا پس از هشت بازی تیم هشتم جدول است و در لیگ قهرمانان نیز با دو شکست متوالی و یک پیروزی در رتبه سوم گروهش قرار دارد. بارسا اما خوشبین به تغییر دادن شرایط فعلی است.

 سران باشگاه نگاهی ویژه نیز به نقل و انتقالات زمستانی دارند. ژانویه پیش رو بارسا قصد دارد یکی دو بازیکن جدید را جذب کند و در این بین دنی اولمو مورد توجه قرار دارد.

 

 

1616796

 

 

اولمو محصول آکادمی لاماسیاست ولی از چند سال پیش باشگاه را به مقصد دیناموزاگرب ترک کرد و ژانویه 2020 نیز برای لایپزیش بازی می کند. هافبک ثابت تیم ملی اسپانیا در یورو 20220 مشتاق بازگشت به بارسلوناست ولی شرایط برای این مهم در انتقالات زمستانی پیش رو مهیا به نظر نمی رسد.

 

 

1650872

 

 

تابستان امسال بارسا برای انتقال قرضی با بند خرید اجباری پیشنهادی به لایپزیش ارائه داد که مورد موافقت قرار نگرفت. پیشنهاد تا 75 میلیون یورو نیز رسیده بود در حالی که لایپزیش برای جذب این بازیکن 25 + 15 میلیون یورو هزینه کرده بود. باشگاه آلمانی تاکید کرده است که در ژانویه نیز تمایلی برای از دست دادن اولمو ندارد ولی با توجه به اتمام قرارداد بازیکن در تابستان 2023، بارسا بهترین زمان برای جذب او را تابستان سال بعد می داند.

شرایط اقتصادی بد بارسا نیز باعث شده تا مسئولان باشگاه تصمیم بگیرند که تا تابسنان برای اولمو صبر کنند و سپس با رقمی منطقی تر او را بازگردانند.

 

دیدگاه‌ها