کد خبر : 1787533 | 02 آبان 1400 ساعت 14:54 | 8.7K بازدید | 20 دیدگاه

شرایط اینگونه باشد، دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!

عنایتی: بعد از استقلال، انتظارات از هوادار بالا رفت

سرمربی هوادار تهران می‌گوید تیمش را در هر شرایطی با فوتبال هجومی به زمین می‌فرستد.

عنایتی: بعد از استقلال، انتظارات از هوادار بالا رفت

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در نشست خبری قبل از مسابقه با پیکان تهران صحبت هایی را انجام داد که در ادامه آمده است:


**سطح انتظارات از تیم ما بالا رفته است
بعد از بازی که مقابل استقلال انجام دادیم و فکر می‌کنم همه کسانی که فوتبال را تماشا کردند فوتبالی زیبا دیدند و لذت بردند، بازی فردا برای ما بسیار حساس است. مقداری سطح انتظار از تیم ما بالا رفت. امیدوارم بچه‌ها شرایط را درک کرده باشند و از این هفته شرایط خوبی را برای خودمان رقم بزنیم.


**تلاش می‌کنیم زیبا بازی کنیم
تلاش‌مان را می‌کنیم بازی‌های زیبایی انجام دهیم و نتایج خوبی هم به دست بیاوریم. با توجه به بازیکنان جوان و با تجربه‌ای که داریم انتظارم از بازیکنان خیلی بالاتر است. هفته گذشته رسانه‌ها خیلی به تیم ما پرداختند اما من می‌دانم تیمم چه قابلیت‌هایی دارد. ان‌شاءالله فردا به دور از همه حواشی یک بازی تماشاگرپسند انجام دهیم و نتیجه هم به نفع ما باشد. 


**کار سختی مقابل پیکان داریم
می‌دانیم پیکان هم تیم خوبی است، می‌دانیم کارمان سخت است ولی باید تلاش‌مان را انجام دهیم و نتیجه هم به نفع ما باشد.


**شرایط اینگونه باشد، به نشست خبری نمی‌آیم
کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند همیشه به دوستان رسانه‌ای احترام گذاشتم، ولی اگر قرار باشد در کنفرانس رسانه‌ای فقط استقلال و پرسپولیس خبرنگاران و دوستان حضور داشته باشند من از هفته بعد به کنفرانس نخواهم آمد. وقتی احترامی نباشد من هم حضور پیدا نمی‌کنم، چون لیگ برتر سطح اول فوتبال کشور است. برای همه تیم‌ها باید یکی باشد و اینکه فقط خبرنگاران در بازی‌های استقلال و پرسپولیس به دنبال اخبار باشند در اخلاق من جایی ندارد و من هم دیگر کنفرانس نمی‌آیم.


**از کرج با عجله به تهران آمدم اما...
برای این موضوع هم دلیل دارم. تیم من الان کرج تمرین دارد ولی به احترام رسانه خیلی سریع ماشین گرفتم و تا اینجا آمدم ولی یک نفر بیشتر نیست. اگر قرار است احترام گذاشته شود باید دو طرفه باشد ولی اگر اینطور نباشد من هم دیگر به کنفرانس نخواهم آمد.


**استادیوم اختصاصی نداریم
سال گذشته در بازی آخر لیگ اتفاقی افتاد و من هم گفتم. ما استادیوم اختصاصی نداریم و یک ورزشگاه را اجاره می‌کنیم. براساس آن هم چند ساعت استادیوم در اختیار ماست. 


**برق ورزشگاه قطع می‌شود، تقصیر من است؟
متأسفانه در بازی آخر فصل گذشته برق ورزشگاه قطع شد و کمیته انضباطی هم ما را 300 میلیون تومان جریمه و سه بازی هم محروم کرد. من هم احترام گذاشتم، ولی باید همه جوانب را در نظر گرفت. اگر استادیوم در اختیار من بود می‌شد به آئین نامه مراجعه کرد. در بازی آخر فصل گذشته وقتی ما به استادیوم رفتیم هنوز مدرسه فوتبال داخل زمین بود. برق ورزشگاه دیگر تقصیر من نیست. به هر حال دوستان تصمیمی گرفتند و امیدواریم تجدید نظر شود تا ما هم بازی‌های‌مان را در تهران برگزار کنیم.


**علاقه زیادی به فوتبال هجومی دارم
جذابیت فوتبال به زیبا بازی کردن آن است. خدا را شکر همه هواداران ما بازی را تحلیل می‌کنند و نمره می‌دهند. انتظار از تیم ما بالا رفت چون من علاقه زیادی به بازی هجومی دارم. نسبت به کیفیت بازیکنان‌مان می‌دانیم که سطح‌مان چقدر است. ما با کمترین هزینه مجموعه‌ای را جمع کرده‌ایم که فوتبال را بلد هستند. مطمئن باشید تا پایان فصل با همین شیوه بازی خواهیم کرد چون بازی زیبا را فدای نتیجه نخواهیم کرد.


**برای بازی فردا غایب نداریم
خدا را شکر نه مصدوم داریم و نه محروم. انشاءالله با تمام قوا بازی خواهیم کرد و ان‌شاءالله نتیجه خوبی هم کسب کنیم.


**یک داور باتجربه را جایگزین کردند
من شنیدم داور مشکوک به کرونا بوده و تغییر کرده است. فرقی نمی‌کند یک داور با تجربه و کاربلد جایگزین شده است و من مطمئنم شرایط داوری امسال خیلی بهتر خواهد شد و داوران با تمام توان سوت خواهند زد تا حقی از کسی ضایع نشود. ان‌شاءالله هر چه سریعتر VAR هم بیاید تا به داوران کمک کند.

دیدگاه‌ها