کد خبر : 1787539 | 02 آبان 1400 ساعت 19:01 | 24.6K بازدید | 4 دیدگاه

او یک قهرمان است

کاپیتان PSG پاسخ شایعات در مورد راموس را داد

مارکینیوس نه تنها از پیوستن سرخیو راموس به پی اس جی ناراحت نیست که مشتاق است از بازی کنار او کسب تجربه کند.

کاپیتان PSG پاسخ شایعات در مورد راموس را داد

به گزارش "ورزش سه"، انتقال سرخیو راموس به پی اس جی از نظر خیلی ها، غیرضروری بود. او در پستی به میدان می رود که در پی اس جی نیازی به تقویتش حس نمی شد. مارکینیوش و کیمپمبه دو مدافع مستحکم و با ارزش پی اس جی به خوبی این منطقه را در اختیار خود گرفته اند و به همین دلیل در هفته های ابتدایی پیوستن راموس به باشگاه پاریسی، اخبار و شایعاتی در مورد نارضایتی این دو مدافع شنیده می شد.

 

 

 

1657382

 

 

راموس به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته برای پی اس جی به میدان برود و تاریخ بازگشت او نیز نامشخص است. کاپیتان سابق رئال دستمزد بالایی هم دریافت می کند و با پاریسی ها قراردادی دو ساله دارد.

 

 

1657380

 

 

مارکینیوش مدافع و کاپیتان برزیلی پی اس جی در واکنش به نارضایتی اش از انتقال راموس، به لوپاریزین گفت:« سرخیو با اینکه در فوتبال به همه افتحارات ممکن رسیده و دوران فوتبال فوق العاده ای داشته اما همچنان با انگیزه است. او را تشنه موفقیت می بینم و شخصیت یک قهرمان را دارد.

راموس در همین مدت نشان داده است که دوست دارد بخشی از پروژه پی اس جی باشد و می خواهد کمک کند باشگاه با اهدافش برسد. متاسفانه او بدشانس بوده و به دلیل مصدومیت نتوانسته بازی کند ولی به زودی باز خواهد گشت. بازی و تمرین کنار راموس یعنی کسب تجربه.»

دیدگاه‌ها