کد خبر : 1787540 | 02 آبان 1400 ساعت 15:46 | 24K بازدید | 11 دیدگاه

میزبانی ورزشگاه سرچشمه تایید شد(عکس)

مس رفسنجان در زمین، پدیده در مشهد!

مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پدیده مشهد برگزار نخواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پدیده مشهد از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه آغاز شود، اما این دیدار انجام نخواهد شد.

 

هم‌اکنون بازیکنان مس رفسنجان در زمین ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه در حال گرم کردن برای شروع مسابقه هستند و داوران بازی هم سه مرتبه در زمین حضور پیدا کرده و شرایط را مورد بررسی قرار داده‌اند، اما خبری از تیم پدیده در استادیوم نیست.

 

 

1657384

 

 

بازیکنان تیم فوتبال پدیده در اقدامی عجیب که احتمالا جریمه سنگین برای آنها از سوی سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون به همراه خواهد داشت، دیروز شنبه و امروز تصمیم گرفتند به فرودگاه مشهد نروند و سفر به سرچشمه را نداشته باشند تا بازی مقابل مس رفسنجان لغو شود.

 

در حال حاضر هیچ یک از اعضای تیم فوتبال پدیده در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه حاضر نیستند و به طبع، مسابقه این تیم برابر مس رفسنجان با حکم انضباطی ۳ بر صفر به سود تیم میزبان خواهد شد.

 

1657383

 

گفتنی است، ۳۰ دقیقه قبل از شروع مسابقه فریبرز محمودزاده، نماینده سازمان لیگ آخرین ایرادهای ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه را بررسی و شرایط میزبانی مس در این استادیوم را تایید کرد.

دیدگاه‌ها