کد خبر : 1787542 | 02 آبان 1400 ساعت 16:02 | 24.6K بازدید | 8 دیدگاه

بارسا هم او را می‌خواست

بوسکتس جدید در رئال مادرید بازی می کند!

آنالیز بارسلونا از ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی رئال مادرید بسیار مثبت بود ولی شرایط مالی اجازه هرگونه مذاکره برای جذب این بازیکن را گرفته بود.

بوسکتس جدید در رئال مادرید بازی می کند!

به گزارش "ورزش سه"، دیگر چیزی تا شروع ال کلاسیکو نمانده و این می تواند اولین برخورد ادواردو کاماوینگا با بارسلونا باشد. پدیده 18 ساله فرانسوی تابستان امسال و در آخرین روز نقل و انتقالات بود که از رن به رئال پیوست در حالی که بارسلونا را نیز به خود علاقه مند می دید. او تا ژوئن 2022 با باشگاه فرانسوی قرارداد داشت.

 

 

1657385

 

 

موندودپورتیوو امروز فاش ساخت که استعدادیاب های بارسا از دو سال پیش بازی های کاماوینگا را زیر نظر داشتند. در زمان حضور اریک آبیدال در تیم مدیریت ورزشی بارسا، چندین و چند بازی کاماوینگا از سوی فرستاده های بارسلونا از نزدیک مشاهده شد و ارزیابی ها همگی مثبت بودند.

از نگاه بارسلونا، کاماوینگا بازیکنی با نظم تاکتیکی بالا، قدرت بدنی و فیزیک عالی، کنترل و کار با توپ بسیار مطلوب و نیز قدرت انتقال بازی از دفاع  به حمله بالایی داشت. در این گزارشات از کاماوینگا به عنوان سرخیو بوسکتس آینده یاد شده بود که می توانست به راحتی با فلسفه بارسا خود را وفق دهد.

 

 

1647772

 

 

فصل گذشته مسئولان بارسا به این اطمینان رسیده بودند که برای جانشینی بوسکتس باید اقدام به جذب یک بازیکن جدید کنند و کاماوینگا همان مهره مد نظر بود ولی در نهایت شرایط اقتصادی بد باشگاه مانع شد.

رئال برای کاماوینگا 30 + 15 میلیون یورو به رن پرداخت کرد و شاید امروز او در نوکمپ اولین بازی خود را انجام دهد اما با پیراهن تیم رقیب بارسا.

 

 

دیدگاه‌ها