کد خبر : 1787565 | 02 آبان 1400 ساعت 17:23 | 24.3K بازدید | 9 دیدگاه

گِرِم سونِس:

صلاح بهترین است؛ خودخواه‌ترین بازیکنی که دیده‌ام

اسطوره باشگاه لیورپول محمد صلاح را یک ماشین گلزنی ولی در عین حال خودخواه و حریص عنوان کرد.

صلاح بهترین است؛ خودخواه‌ترین بازیکنی که دیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها و در راس شان یورگن کلوپ سرمربی تیم محمد صلاح را بهترین بازیکن حال حاضر دنیا و شایسته توپ طلا می دانند. ستاره مصری از سال 2017 در 214 بازی توانسته 137 گل برای قرمزها بزند و فصل جاری نیز با 12 گل شروعی توفانی داشته است. این روزها بحث تمدید قرارداد صلاح تبدیل به یک دغدغه برای هواداران لیورپول شده است.

صلاح بزرگترین تهدید منچستریونایتد در دربی انگلیس محسوب می شود. دیداری که ساعت 19 در اولدترافورد برگزار خواهد شد.

 

 

حالا هر تیمی دوست دارد با لیورپول بازی کند :: ورزش سه

 

 

گرم سونس اسطوره باشگاه لیورپول صلاح را بازیکنی حریص و خودخواه می داند و با نظر  یورگن کلوپ در مورد او نیز موافق است.

سونس در مورد صلاح و در ستون خود در نشریه تایمز نوشت:« با یورگن کلوپ در مورد اینکه صلاح بهترین بازیکن فعلی دنیاست، موافقم. او شاید حریص ترین فوتبالیستی است که تاکنون دیده ام. همه ستاره ها خودخواهند ولی در مورد صلاح ما با یک بازیکن بسیار خودخواه روبرو هستیم.

 

 

1654605

 

 

رسیدن به هدف شخصی، برای او بسیار مهم است و از هر زاویه ای که مناسب ببیند، اقدام به شوتزنی می کند تا به گل برسد. این گاهی باعث ناراحتی هم تیمی هایش به خصوص سادیو مانه می شود. لیورپولی ها البته با این مساله کنار آمده اند چرا که صلاح واقعا مهاجم خوبی است.

اگر از او خوب مراقبت نشود، هم گل می زند و هم باعث می شود دروازه بان حریف، شب بسیار سختی را تجربه کند. همین باعث می شود کمتر کسی به خاطر خودخواهی از او انتقاد کند. صلاح ماشین گلزنی است و این لقب خودخواه را می توان به عنوان یک تعریف از او هم در نظر گرفت.»

 

دیدگاه‌ها