کد خبر : 1787575 | 02 آبان 1400 ساعت 18:22 | 12.7K بازدید | 3 دیدگاه

یک تغییر غیر منتظره در ترکیب یووه برابر اینتر

بنابر ادعای اسکای اسپورتس فدریکو کیه زا در مسابقه امشب یوونتوس برابر اینتر نیمکت‌نشین خواهد بود.

یک تغییر غیر منتظره در ترکیب یووه برابر اینتر

به گزارش "ورزش سه"، از ساعاتی دیگر دو تیم اینتر و یوونتوس در حساس‌ترین بازی هفته نهم رقابت‌های سری‌آ در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ رقابت کلاسیکی که همواره از جذابیت‌های بالایی برخوردار بوده و قطعاً مسابقه امشب نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

 

یوونتوس در حالی امشب به مصاف اینتر می رود که آنها طی چند هفته اخیر و بر خلاف ابتدای فصل نتایج قابل قبولی کسب کرده و جایگاه خود را در جدول سری آ بهبود بخشیده‌اند. این در حالی است که بیانکونری در لیگ قهرمانان اروپا نیز بالاتر از مدافع عنوان قهرمانی یعنی چلسی در صدر گروه خود قرار گرفته است.

 

 

1649084

 

 

اما در فاصله چند ساعت مانده به آغاز دیدار حساس بین دو تیم اینتر و یوونتوس اسکای اسپورتس ادعای جالب توجهی را مطرح کرده است. این منبع مدعی شده که ستاره ایتالیایی یوونتوس و یکی از بهترین بازیکنان این تیم یعنی فدریکو کیه زا در مسابقه امشب کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و به جای او دژان کولوسفسکی در ترکیب اصلی قرار می گیرد؛ در واقع به نظر می رسد که ستاره سوئدی مزد بازی خوب خود مقابل زنیت در لیگ قهرمانان و گل سه امتیازی اش در آن بازی را اینگونه خواهد گرفت.

 

 

1656464

دیدگاه‌ها