کد خبر : 1787578 | 02 آبان 1400 ساعت 18:21 | 26.4K بازدید | 4 دیدگاه

مجبوریم در زمین حافظیه بازی کنیم، اما ...

سرآسیایی: این زمین بدتر است یا زمین مسجد‌سلیمان؟

نشست خبری دیدار فجرشهیدسپاسی و گل گهر با گلایه مربی آبی‌پوشان سیرجانی همراه بود و او شرایط زمین را عاملی توصیف کرد که تفکرات تاکتیکی تیم را تحت تاثیر خودش قرار داده است.

سرآسیایی: این زمین بدتر است یا زمین مسجد‌سلیمان؟

 

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر که در دوران محرومیت امیرقلعه‌نویی به جای سرمربی آبی‌پوشان سیرجانی در نشست های خبری شرکت می‌کند، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر فجرشهید سپاسی شیراز ضمن تبریک عید، حرف‌هایش را اینطور با تشکر از رقیب آغاز کرد: تشکر می کنم از باشگاه خوب فجر از طرف آقای قلعه نویی و باشگاه گل گهر که مساعدت کردند که شرایطی مهیا کردند برای تمرین ما. به امید خدا در بازی برگشت بتوانیم محبت آنها را جبران کنیم.


او سپس در مورد بازی توضیح داد: آماده ایم برای یک بازی مهم و سخت، مقابل تیم فجر که مزین است که به نام شهید هشت سال دفاع مقدس. می دانیم مقابل یک تیم جوان، فعال و درگیر بازی داریم و خودمان را برای این بازی آماده کرده ایم. تمرینات خوبی را زیر نظر آقای قلعه نویی چه برای ریکاوری و چه برای آماده شدن این مسابقه انجام داده‌ایم.


بخش بعدی صحبت‌های مربی گل گهر مطرح کردن یک گلایه بود و در این مورد توضیح داد: باید بگویم تنها نکته ابهام آمیز و چیزی که افکار ما را تحت تاثیر قرار داد، زمانی بود که با زمین حافظیه مواجه شدیم. هم تاسف خوردیم و هم افکار تاکتیکی ما به هم ریخت. به هیچ وجه تیم خوب فجر را نمی خواهیم زیر سوال ببریم، چون خود این تیم هم از شرایطی که زمین دارد، ضربه خواهد خورد. متولیان این شرایط باید پاسخگو باشند و یک سوال مهم است اینکه سازمان لیگ از ابتدای فصل بازی در چمن مصنوعی را ممنوع کرده است، اما بازی کردن در این زمین سخت تر است یا در زمین چمن مصنوعی؟!


مربی گل گهر سپس با اشاره به دیدار سپاهان و نفت مسجد سلیمان که تحت شرایط مشابهی برگزار شد، گفت: بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان به خاطر شرایط زمین، به خاطر ارتقا سطح کیفی مسابقات و به خاطر لیگ برتری بودن دو تیم، جلوی بازی را گرفته‌اند و مسابقه به اهواز منتقل شده است. چطور جلوی این بازی را نگرفته اند؟! چطور این زمین تایید شده است. کسی نبوده که این زمین را از نظر کیفی ببیند؟ قطعا تلاش شده و هیئت فوتبال پای کار بوده است، اما ما داریم در مورد لیگ برتر 1400 صحبت می‌کنیم و هر روز در مورد ارتقاء سطح کیفی مسابقات. صحبت می‌کنیم. تیم ها هزار مدال هزینه می‌کنند و هزار مدال و تحلیل و بررسی می کنند و بعد با این زمین مواجه می شوند؟! چطور این زمین تاییده شده است؟! چطوری بازی یک تیم دیگر عوض می‌شود؟ البته که قطعا اتفاق خوبی است و قطعا باید این اتفاق بیفتد. چطور جلوی بازی در چمن مصنوعی گرفته شده است؟ بله به خاطر ارتقا سطح کیفی مسابقات است و به خاطر اینکه باید پیشرفت کنیم، اما چطور به این بازی برای برگزاری مسابقه در زمین حافظیه مجوز داده می شود؟! قطع به یقین تیم فوتبال خوب فجر و آقای کلانتری از این شرایط آسیب می بینند و قطع به یقین نیز از نظر شخصیتی برای استان فارس و فوتبال شیراز خوب نیست. اما چرا نباید بازی ما عوض شود و چرا نباید این بازی در زمین بهتری برگزار شود؟!


سرآسیایی در بخش بعدی صحبت هایش بار دیگر با تشکر از تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز عنوان کرد: باز هم از تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز تشکر می کنم، اما واقعا دلخوریم و تمام شرایط تیم ما را تحت تاثیر قرار داده است. در هر صورت ما مجبوریم در این زمین بازی کنیم و باید تیممان را آماده کنیم. امیدوارم در آینده شرایط مطلوب شود و بیشتر از اینکه شعار بدهیم به فکر بالا بردن سطح کیفی مسابقات باشیم.


در پایان دو سوال از سرآسیایی در نشست خبری پرسیده شد که یکی در مورد شرایط گل گهر در فصل جدید و هدف تیم بود و او در واکنش به سوال اول گفت: گل گهر در سال پیش شرایط خودش را تثبیت کرده و تیمی که تحت نظر آقای قلعه نویی است، هدفش مشخص است. برای هدف بزرگی می جنگیم و با توجه به همدلی ای که درمیان مدیریت، کادر فنی و بازیکنان وجود دارد، به این هدف دست پیدا خواهیم کرد.
سوال دوم نیز در مورد محرومان و مصدومان تیم بود که مربی گل گهر به این سوال اینطور پاسخ داد: نه خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم، اما چند بازیکن ما در اردوی تیم فوتبال المپیک حضور دارند که برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

دیدگاه‌ها