کد خبر : 1787585 | 02 آبان 1400 ساعت 18:50 | 19.8K بازدید | 18 دیدگاه

نویدکیا: در نیمه دوم دیدگاه جهان سومی داشتیم

سرمربی تیم سپاهان معتقد است که تیمش نباید بعد از جلو افتادن به یک باره دست از تلاش و حمله بردارد.

نویدکیا: در نیمه دوم دیدگاه جهان سومی داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان موفق شد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران نفت مسجد سلیمان را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. صحبت های محرم نویدکیا، سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری بعد از این بازی را در ادامه می خوانید:

 

دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول فوق العاده بودیم و تمام فضاها را به خوبی پوشش دادیم؛ در درگیری ها تن به تن ها عملکرد خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم یک بازی کاملا معمولی را انجام دادیم. بازیکنان با این دید که 3-0 جلو هستیم و سه امتیاز را گرفته ایم یک بازی معمولی انجام دادند. این یک دیدگاه جهان سومی در فوتبال است. این مشکل را در فصل قبل هم داشتیم.

 

وقتی 3-0 جلو هستیم نباید چنین دیدگاهی داشته باشیم و در نیمه دوم بازی تهاجمی انجام ندهیم. بازی در نیمه اول کاملا معمولی بود و زمانی که توپ لو می رفت هیچ کدام از بازیکنان هجومی ما پشت توپ قرار نمی گرفتند. فاصله بین حمله و دفاع ما زیاد بود و این برای تیم مثل سپاهان اصلا خوب نبود.

 

او با تاکید دوباره بر موضع انتقادی اش از محل برگزار بازی گفت: هنوز پای انتقادم هستم ولی شاید آرامش بیشتری باید داشتم. به هر حال مسئولیت داشتن در تیمی چون سپاهان خیلی سخت است. 2-3 روز بود که تکلیف محل برگزاری بازی مشخص نبود و اگر در مورد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال صحبتی انجام دادم خدای نکرده قصدم جسارت نبود اما بایستی برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

 

نویدکیا در پایان روز دوم آبان را به همه سپاهانی ها تبریک گفت؛ روزی که این تیم برای اولین با به جام باشگاههای جهان رفت.

 

دیدگاه‌ها