کد خبر : 1787605 | 02 آبان 1400 ساعت 19:43 | 60.2K بازدید | 121 دیدگاه

کابوس ادامه دار کومان در ال‌کلاسیکو

بارسا ۱-۲ رئال؛ و بالاخره فتح نوکمپ توسط کارلتو

رئال مادرید در یک بازی حساس موفق شد با نتیجه 2-1 بارسلونا را در نوکمپ شکست دهد.

بارسا ۱-۲ رئال؛ و بالاخره فتح نوکمپ توسط کارلتو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید امروز از سری مسابقات هفته دهم‌ لالیگا و در یکی از جذاب‌ترین مسابقات دنیای فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل دو تیم نهایتا با نتیجه 2-1 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت.

 

در ابتدای بازی این تیم میزبان یعنی بارسلونا بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت اما در دقیقه 15 رئال مادرید روی یک ضربه کرنر به یک موقعیت خوب دست یافت اما بازیکنان این تیم نتوانستند ضربه نهایی را به توپ وارد کنند.

 

در دقیقه 21 وینیسیوس جونیور یک حرکت انفرادی و فوق العاده را از جناح چپ ترتیب داد اما هنگام ورود به محوطه جریمه سرنگون شد. رئالی ها اعتقاد داشتند که اسکار مینگسا روی ستاره برزیلی مرتکب خطا شده اما داور و VAR چنین نظری نداشتند.

 

 

1657492

 

 

در دقیقه 24 باز هم این وینیسیوس بود که به یک موقعیت بسیار خوب دست یافت و در مصافی تک به تک با دروازه بارسلونا قرار گرفت اما تعلل بیش از حد او باعث از دست رفتن این موقعیت شد. هر چند که داور نیز قبل از آن اعلام آفساید کرده بود.

 

اما در دقیقه 25 بارسلونا تا آستانه باز کردن دروازه رئال مادرید پیش رفت. روی حرکت خوب ممفیس دیپای و پاس عالی این بازیکن سرجینیو دست در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما به بدترین شکل ممکن ضربه خود را به بیرون زد.

 

داوید آلابا ستاره اتریشی رئال مادرید که به تازگی و در تابستان از بایرن مونیخ به این تیم پیوسته بود موفق شد برای رئال مادرید گلزنی کند. حرکت فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با پاس او برای هموطنش یعنی رودریگو همراه شد. این ستاره برزیلی نیز با یک پاس بهتر آلابا را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه‌ای فوق العاده و مهار نشدنی دروازه بارسا را باز کرد تا رئال 1-0 پیش بیفتد.

 

 

1657496

 

 

در دقیقه 35 بارسلونا می توانست بلافاصله کار را به تساوی بکشاند اما روی یک ارسال کرنر ضربه جرارد پیکه با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد آنسو فاتی می توانست روی یک موقعیت دیگر کار را برای بارسلونا به تساوی بکشاند اما ضربه این بازیکن به سد مدافعان رئال مادرید برخورد کرد و برگردانده شد تا نیمه اول با همان یک گل به سود شاگردان کارلو آنچلوتی تمام شود.

 

 

1657497

 

 

در دقیقه 60 وینیسیوس جونیور با دروازه بارسلونا تک به تک شد اما تعلل بیش از حد این ستاره برزیلی باعث شد که سرجینیو دست به او رسیده و این موقعیت بزرگ برای رئال مادرید از دست برود.

 

در دقیقه 72 رئال مادرید تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم نیز پیش رفت. وینیسیوس جونیور بعد از یک حرکت خوب از جناح چپ توپ را به دهانه دروازه فرستاد اما کریم بنزما در کمال ناباوری نتوانست گلزنی کند.

 

 

1657498

 

 

چند ثانیه بعد این بارسلونا بود که می‌توانست کار را به تساوی بکشاند اما این بار ضربه محکم سرجینیو دست با اختلاف نسبتاً کمی از بالای دروازه رئال مادرید به بیرون رفت.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد و بارسلونا حلقه محاصره را روی دروازه رئال مادرید تنگ و تنگ تر می کرد این رئال بود که توانست گل دوم را به ثمر برساند. ضد حمله فوق العاده بازیکنان رئال مادرید با ضربه مارکو آسنسیو همراه شد اما مارک آندره تر اشتگن توپ را با یک واکنش فوق‌العاده مهار کرد. با این حال در برگشت لوکاس واسکز دروازه خالی بارسا را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

در لحظات پایانی بازی بارسلونا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال سرجینیو دست به روی دروازه با ضربه تمام کننده سرخیو آگوئرو همراه شد اما برای جبران دیر شده بود و داور بلافاصله بعد از این گل سوت پایان بازی را زد تا رئال با نتیجه 2-1 فاتح ال‌کلاسیکو شده باشد.

 

 

1657488

دیدگاه‌ها