کد خبر : 1787607 | 02 آبان 1400 ساعت 19:43 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

فدراسیون روی حساب و کتاب چمن ما را تأیید کردیم

کلانتری: برابر گل گهر، مثل تراکتور نخواهیم بود!

کلانتری سرمربی فجرسپاسی اعتقاد دارد گلی که تیم او در دیدار اول برابر نساجی دریافت کرد، آفساید بوده است.

کلانتری: برابر گل گهر، مثل تراکتور نخواهیم بود!

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی پس از سالها غیبت در بالاترین سطح فوتبال ایران، فردا پس از مدت ها در ورزشگاه خانگی خود در لیگ برتر به میدان می رود. علی اصغر کلانتری سرمربی فجر در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر گل گهر سیرجان گفت: بازی دوم ما خواهد بود که پس از چند سال، در لیگ برتر برگزار خواهیم کرد. من به بازی اول یک فلش بک می زنم. با وجود شکست برابر نساجی که یک گل آفساید بود و از این مسئله اگر بگذریم، برای ما خیلی امیدوار کننده بود. حدود 60 تا 70 درصد بازیکنانی که در دیدار اول به میدان رفتند، کسانی بودند که در لیگ برتر بازی نکرده بودند.

 

وی ادامه داد: تعداد بازیکنانی که در لیگ برتر بازی کرده باشند، در تیم ما کم است. این مسئله برای بازیکنی که جوان است یا در لیگ برتر شروع کرده باشد، کمی تحت تأثیر قرار گرفتند. در ادامه و در نیمه دوم بهتر کار کردند و بدان معنا بود که بازیکنان توانستند خیلی سریع خودشان را جمع کنند تا به هفته های سوم و چهارم کشیده نشود.

کلانتری گفت: فردا با تیم خوب گل گهر سیرجان بازی داریم. به مجموعه این تیم و آقای قلعه نویی هم خیرمقدم می گویم و هم بابت وضعیتی که برای تیمشان درست کرده اند به آنها تبریک می گویم. آقای قلعه نویی همیشه تیم های خیلی خوب و باکلاسی را هدایت کرده اند. فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

 

مربی فجر ادامه داد: درست است که گل گهر در بازی اول تراکتور را با اختلاف گل بالا شکست داده و با تمام احترامی که برای تراکتور قائلیم، ما مانند آن روز تراکتور نیستیم. ما تیمی سخت کوشیم و می خواهیم بهترین باشیم. شرایطی داریم که روز به روز بهتر می شویم و 100 درصد بدانید که بازی خیلی سختی برای دو تیم خواهد بود و ان شالله نتیجه لازم را از این بازی خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فجرسپاسی درباره اینکه چه اهدافی را برای این تیم ترسیم کرده است، تصریح کرد: بعد از چندین سال اتفاق خوبی رخ داده و تیم دوباره لیگ برتری شده است. قطعاً فجر عقبه خوبی دارد و به‌عنوان یک تیم سختکوش مطرح بوده است. همیشه از این تیم نخبه‌های زیادی به فوتبال ایران معرفی شده‌اند و هیچ وقت راحت به هیچ تیمی باج نداده است و امسال هم غیر از این رخ نخواهد داد.

 

او گفت: تیم‌مان را خوب می‌شناسیم و بازیکنان خوب، بااخلاق و فنی کشور را جذب کردیم. 80 درصد بازیکنان برای خدمت سربازی اینجا هستند و اینطور نبوده که در بازار نقل‌وانتقالات بازیکنانی را انتخاب کرده باشیم. قدر این بازیکنان و مجموعه‌ای را که داریم، می‌دانیم. همه همدل و روراست هستیم و سعی می‌کنیم اگر کمبودی وجود دارد، آن را با هم برطرف کنیم.

 

کلانتری در واکنش به انتقاد مجتبی سرآسیایی مربی گل‌گهر از وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه، اضافه کرد: در فاصله‌ای که بین پایان لیگ یک و آغاز لیگ برتر بوده است، نمی‌توانم از مدیرکل ورزش و هیئت فوتبال‌مان تقدیر نکنم که پیگیر بوده‌اند. حتی یک روز هم نبوده است پیگیر نبوده باشند. وقتی فدراسیون این چمن را تأیید کرده، حتماً روی حساب و کتاب بوده است. ما دل‌مان می‌خواهد روی زمین خوب و صاف کار کنیم،‌ چون تیم‌مان مثل همیشه روی زمین کار می‌کند و دل‌مان می‌خواهد زمینی صاف مثل زمین تیم گل‌گهر داشته باشیم. این زحمت دو ساله است و ان‌شاءالله صبر می‌کنیم تا طبق قولی که داده شده است، آخر آبان ماه ورزشگاه پارس آماده شود و ادامه مسابقات را آنجا برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها