کد خبر : 1787618 | 02 آبان 1400 ساعت 20:16 | 143.4K بازدید | 85 دیدگاه

شب تلخ ستاره پرتغالی؛

خشم CR7؛ رونالدو شانس آورد اخراج نشد! (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد در نیمه اول از اخراج برابر لیورپول فرار کرد.

خشم CR7؛ رونالدو شانس آورد اخراج نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز برای منچستریونایتد در نیمه اول دیدار مقابل لیورپول به بدترین شکل ممکن پیش رفت و دروازه داوید دخیا چهار بار در مقابل این رقیب دیرینه باز شد. شیاطین سرخ نمایش چندان خوبی نداشته و موقعیت های گلزنی زیادی روی دروازه آلیسون بکر خلق نکردند تا با این شکست سنگین راهی رختکن شوند.

 

اما کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یونایتد نیز نمایش چندان خوبی همانند دیگر بازیکنان یونایتد نداشت و اسیر پرس شدید و منحصر به فرد لیورپول در این دیدار شد. اما در دقایقی پایانی نیمه اول بود که ناکامی کریستیانو رونالدو در جا گذاشتن کورتیس جونز در کنار خط ممکن بود برای این بازیکن خیلی گران تمام شود و شاید داور با ستاره پرتغالی در این صحنه مماشات کرد.

 

کریستیانو رونالدو در شرایطی که جدال برای تصاحب را به بازیکن جوان لیورپول باخته بود، چندین بار با عصبانیت به توپ ضربه زد تا تنش بین بازیکنان در کنار خط به اوج برسد و جریان مسابقه نیز برای دقایقی متوقف شود. در نهایت داور با دادن یک کارت زرد به کریستیانو رونالدو به قائله خاتمه داد و شاید این ستاره پرتغالی خوش شانس بود که با کارت قرمز مستقیم مواجه نشد.

 

یونایتد چند شب قبل و در دیدار مقابل آتالانتا نیز با شکست 0-2 راهی رختکن شده و در نیمه دوم با تکبه بر درخشش و قدرت رهبری کریستیانو رونالدو موفق به بازگشت شد. اما نه این لیورپول مانند آتالانتا است و البته این بار مرسی سایدی ها با چهار گل از حریف همیشگی خود پیش افتاده اند.

 

1657513

 

1657514

 

1657516

دیدگاه‌ها