کد خبر : 1787629 | 02 آبان 1400 ساعت 20:49 | 29.8K بازدید | 4 دیدگاه

کارت قرمزی که کابوس یونایتد را تکمیل کرد (عکس)

در شرایطی که تئاتر رویاها مشغول نشان دادن کابوس منچستری‌ها بود تکل دوپای پل پوگبا شب شیاطین سرخ‌ را وحشتناک‌تر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس دو تیم لیورپول و منچستریونایتد با میزبانی یونایتدی‌ها در اولدترافورد به مصاف هم رفتند. کابوس سولسشر، سرمربی منچستر از همان دقایق ابتدایی بازی شروع شد و این نیمه کابوس وار برای منچستر که انگار قصد تمام شدن نداشت چهار گل برای یورگن کلوپ و تیمش به همراه آورد و در نیمه دوم نیز اختلاف به پنج گل رسید.

 

عقب بودن این چنینی در خانه باعث شد منچستری‌ها عصبانی‌ و بدون فکر بازی کنند و برای جلوگیری از بیشتر شدن اختلاف گل دست به دامن خطاهای بد و بعضا بی مورد شدند. در این دیدار رونالدو، فرناندز، فرد، مگوایر، شاو و ون بی‌ساکا کارت زرد گرفتند و اضافه شدن پل پوگبا نیز به مشکلات منچستریونایتد افزود.

پل پوگبا از ابتدای نیمه دوم به بازی فرستاده شد و معلوم بود تمرکز لازم را ندارد و عصبانی بازی می‌کرد. او تنها پانزده دقیقه پس از رفتن به زمین با تکلی خشن و دو پا نبی کیتا زننده یکی از گل‌ها لیورپول را نقش بر زمین کرد و واکنش سریع داور در ابتدا یک کارت زرد برای هافبک فرانسوی یونایتدی‌ها بود.

 

1657544

 

1657546

 

1657545

 

1657548

 

درحالی که کلوپ از شدت این خطا سرش را گرفته بود و اعتراض می‌کرد داور برای چک کردن صحنه به کنار زمین رفت و به کمک VAR پس از بازگشت به زمین نظرش را تغییر داد. او کارت زرد را از پوگبا پس گرفت و به او کارت قرمز نشان داد تا شب کابوس وار قرمزهای منچستر تکمیل شود. شدت خطا به حدی زیاد بود که نبی کیتا با برانکارد از زمین بیرون برده شد و چمبرلین جایگزین او شد.

 

دیدگاه‌ها