کد خبر : 1787630 | 02 آبان 1400 ساعت 20:53 | 31.5K بازدید | 21 دیدگاه

تا فردا می فهمید که یامگا بازی می کند یا نه

مجیدی: برای پیروزی، به تمرکز کامل احتیاج داریم

سرمربی استقلال گفت امیدوارم در دیدار فردا برابر ذوب آهن، بتوانیم به رکورد 1100 امتیاز در تاریخ لیگ برتر برسیم.

مجیدی: برای پیروزی، به تمرکز کامل احتیاج داریم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ بیست و یکم، به مصاف ذوب آهن می رود. فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان در نشست خبری قبل از بازی گفت: ما دیدار تیم ذوب آهن مقابل صنعت نفت را دیدیم. تیم بسیار خوب، جوان و دونده ای است. برای پیروزی در بازی فردا، به تمرکز کامل احتیاج داریم تا بتوانیم کل بازی را مدیریت کنیم. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا، 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

 

وی درباره بازیکنان مصدوم یا محروم گفت: فقط آقای بابک مرادی را به علت سرما خوردگی در اختیار نداریم.

سرمربی استقلال درباره احتمال کسب 1100 امتیاز در تاریخ لیگ برتر گفت: من از این موردی که ذکر کردید، اطلاع نداشتم و اولین بار است که می شنوم. سرمربیان دیگری بودند که در استقلال زحمت کشیدند و توانستند امتیاز کسب کنند. امیدوارم این رکورد در بازی فردا شکسته شود و بتوانیم بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم. اما چیزی که برای خودم خیلی مهم است، این است که هر پیروزی که به دست می آوریم، تیم به دست آورده است. هر رکوردی که به دست می آید حاصل تمام بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه استقلال است. همیشه پیروزی ها را سهم همه می دانم و امیدوارم این اتفاق فردا نیز رخ بدهد.

 

مجیدی در خصوص احتمال جذب بازیکن جدید نیز گفت: هر بازیکنی که بخواهیم جذب کنیم، از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

او در مورد احتمال بازی کردن کوین یامگا در دیدار فردا برابر ذوب آهن نیز گفت: ان‌شاءالله اگر تا فردا صبر کنید، می‌بینید که بازی می‌کند یا نه.

 

مجیدی در پایان درخصوص اینکه استقلال در دیدار قبل چندان موفق به خلق موقعیت نشد و اینکه چه زمانی می تواند به آمادگی کامل در این زمینه برسد، گفت: بازی قبلی، بازی اول بود و همه تیم‌ها نه فقط استقلال در بازی اول مشکل دارند. در کنفرانس خبری بعد از بازی قبلی هم گفتم که در نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم ولی در نیمه دوم توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و پنالتی ما هم از دست رفت ولی خوشحالم که در روز بدمان هم توانستیم پیروز شویم.

دیدگاه‌ها