کد خبر : 1787635 | 02 آبان 1400 ساعت 21:04 | 37.2K بازدید | 19 دیدگاه

ترک اولدترافورد پیش از سوت پایان؛

تئاتری که منچستری ها تحمل دیدنش را نداشتند (عکس)

گروهی از هواداران منچستریونایتد ورزشگاه اولدترافورد را قبل از به صدا در آمدن سوت پایان ترک کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد بعد از کسب نتایج ضعیف با سولسشر در هفته های اخیر، امشب در ورزشگاه اولدترافورد مقابل لیورپولی رفت که این روزها با درخشش صلاح به هیچ حریفی رحم نمی کند.

 

پیروزی در این دیدار می توانست یک فرار بزرگ برای سرمربی منچستر باشد که جایگاهش به شدت متزلزل شده بود. سولسشر اما در دوئل با کلوپ شکست تحقیر آمیزی را متحمل شد تا هواداران منچستریونایتد کاملا از او ناامید شوند.

گروهی از هواداران منچستریونایتد که امیدوار بودند تیم شان در نیمه دوم 4 گل نیمه اول را تا حدی جبران کند، پس از دریافت گل پنجم امید خود را از دست داده و در حالی که تحمل دیدن تحقیر تیم شان بیش از این را نداشتند، ورزشگاه را ترک کردند.

 

1657564

 

1657566

 

1657567

 

1657565

 

انتشار تصاویری از نمای بیرونی ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر در حالی که بازی منچستر یونایتد و لیورپول با نتیجه 5 بر صفر در دقیقه 50 در جریان است و گروه زیادی از هواداران این تیم از ورزشگاه خارج شده و تحمل دیدن صحنه های داخل تئاتر رویاها را ندارند، بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.

 

البته گروهی از هواداران منچستر هم که تا پایان بازی در ورزشگاه حضور داشتند در اقدامی جالب در دقایق پایانی و در شرایطی که شکست 5-0 تیم شان می رفت قطعی شود، با شور و حرارتی خاص اقدام به تشویق منچستر کردند.  این در حالی بود که در پایان مسابقه، اندک هواداران لیورپول جشنی را در اولدترافورد برپا کردند که حتی هواداران صبور منچستر هم توان دیدنش را نداشتند.

دیدگاه‌ها