کد خبر : 1787645 | 02 آبان 1400 ساعت 21:44 | 49.8K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره لیورپول و معرفی بهترین بازیکن دنیا (عکس)

ترنت الکساندر آرنولد با انتشار عکس در کنار محمد صلاح این ستاره مصری را به عنوان بهترین بازیکن دنیا معرفی کرد.

به گزارش ورزش سه، چندی پیش بود که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در تمجید از ستاره مصری تیمش یعنی محمد صلاح گفت: در این مقطع کدام بازیکن در دنیا از محمد صلاح بهتر است؟ به نظر من که این موضوع واضح است، اما همیشه این بحث و جدل در این موارد وجود دارد. همیشه مجبور نیستیم در مورد عملکرد کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در فوتبال جهان یا اینکه آنها تا چه مدت بهترین بوده اند، صحبت کنیم.

 

در حال حاضر من فکر می کنم واضح است که هیچکس بهتر از محمد صلاح نیست و این فرم این بازیکن مختص امروز و دیروز نبوده، بلکه صلاح مدت هاست در چنین شرایطی قرار دارد. صلاح آنقدر جوان است که برای مدتی دیگر نیز این فرم را حفظ می کند."

 

اما محمد صلاح هر هفته بیش از قبل از توانایی های بالای خود را به اثبات می رساند و حالا به نظر می رسد که حرف های سرمربی آلمانی در مورد این بازیکن خیلی هم بی‌راه نبوده است. ستاره مصری امشب نیز یک نمایش درخشان و خیره کننده دیگر ارائه داد و در پیروزی 5-0 قرمزهای آنفیلد برابر یونایتد موفق به ثبت هت‌تریک شد.

 

بعد از این عملکرد فوق‌العاده محمد صلاح در بازی امشب دوباره موجی از تمجیدها به سمت این بازیکن روانه شده است. در همین راستا ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، بعد از بازی امشب عکسی از خود کنار محمد صلاح را به اشتراک گذاشت و درباره این بازیکن نوشت: "بهترین در دنیا"

 

 

1657579

دیدگاه‌ها