کد خبر : 1787646 | 02 آبان 1400 ساعت 21:42 | 16K بازدید | 22 دیدگاه

تارتار: هدف ما مقابل استقلال برد است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تقابل مقابل استقلال مصاف سخت و سنگینی است که برای برد در آن تلاش می‌کنیم.

تارتار: هدف ما مقابل استقلال برد است 

به گزارش "ورزش سه" از مهر، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از مصاف با استقلال در چارچوب هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: این بازی مصاف سخت و سنگینی برای هر دو تیم است.

 

وی افزود: هر دو تیم هفته اول را با برد پشت سر گذاشتند و با انگیزه و قدرت وارد این بازی می‌شوند و هر تیمی کمتر اشتباه کند می‌تواند برنده بازی باشد که امیدوارم این تیم ذوب آهن باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: تمرینات خوبی برای آماده سازی در این مسابقه کردیم و آماده مصاف با استقلال هستیم و به تیم امیدوار هستیم و بتوانیم با یک بازی هدفمند به هدف یعنی پیروزی برسیم.

وی در خصوص وضعیت داوری برای ذوب آهن تصریح کرد: بازی اول برنده شدیم اما از ناحیه داوری ضربه خوردیم اما این مسائل را به باشگاه سپردیم.

 


تارتار در خصوص وضعیت دروازه‌بانان تیمش گفت: ما نه تنها دو دروازه بان بلکه سه یا چهار دروازه بان آماده داریم، اعتقادی به سیستم چرخشی ندارم و هر هفته هر دروازه‌بان که بهتر باشد درون دروازه است.

 

وی با اشاره به حضور چند بازیکن ذوب آهن در اردو تیم ملی امید گفت: نامه‌های لازم برای زمان برگزاری این بازی به سازمان لیگ زده شده اما تمام تمرکز فعلی ما روی بازی فردا است.

 

دیدگاه‌ها