کد خبر : 1787655 | 02 آبان 1400 ساعت 22:21 | 46.2K بازدید | 23 دیدگاه

به ته خط رسیده ایم

سولسشر: تاریک‌ترین روز مربیگری من در یونایتد بود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از شکست امشب برابر لیورپول به عنوان تاریک‌ترین روز حضور خود روی نیمکت شیاطین سرخ یاد کرد.

سولسشر: تاریک‌ترین روز مربیگری من در یونایتد بود

به گزارش "ورزش سه"، تا قبل از دیدار امشب منچستریونایتد مقابل لیورپول در لیگ برتر انگلیس نیز بسیاری از هواداران شیاطین سرخ معتقد بودند که تیم‌شان آینده فوق العاده ای خواهد داشت و سران این باشگاه باید هرچه زودتر سرمربی نروژی را کنار بگذارند اما با اتفاقی که امشب رخ داد حالا به نظر می رسد که انتقادات از ستاره سابق یونایتد به بالاترین حد خود رسیده است.

 

منچستر یونایتد امشب در اولدترافورد با نتیجه 5-0 برابر رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول شکست خورد. جدای از مسائل جدولی و دور شدن منچستریونایتد از کورس قهرمانی، باخت به این شکل مقابل رقیب سنتی آن هم در خانه کاملاً غیرقابل قبول است؛ تا جایی که حتی بسیاری از هواداران منچستریونایتد بعد از پایان نیمه اول و دریافت چهار گل توسط تیم‌شان، استادیوم را ترک کردند.

 

 

1657597

 

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، در پایان بازی گفت: "حرف زدن آسان نیست زیرا این تاریک ترین روزی است که من هدایت این بازیکنان را برعهده داشته ام. کل عملکرد تیم به اندازه کافی خوب نبود. ما موقعیت هایی ایجاد کردیم، لیورپول هم شانس هایی داشت اما آنها با تجربه تر عمل کردند. مسئولیت این شکست با من است و کادر فنی بسیار بسیار خوب و عالی هستند.

 

طبیعتاً وقتی به بازیکنان خوب فضا می دهید آنها گلزنی می‌کنند. ما می‌دانیم که حالا در وضعیت بدی قرار گرفته ایم و نمی‌توانیم احساسی بدتر از این داشته باشیم اما بیایید ببینیم شرایط چگونه رقم خواهد خورد. فصل گذشته نیز با نتیجه 6-1 برابر تاتنهام شکست خوردیم اما این باخت با فاصله نسبت به آن بدتر بود."

 

 

1657595

 

 

سولسشر در ادامه گفت: "حالا به تسلیم شدن خیلی نزدیک هستیم. کار دشوار است و بازیکنان نیز ناراحت و سرافکنده هستند. با این حال شخصیت هایی در تیم حضور دارند که کاملاً قدرتمند و قوی هستند. در واقع ما می دانیم که حالا به آخر خط رسیده ایم و نمی توانیم حسی بدتر از این داشته باشیم.

 

من فکر می‌کنم که ما برای گلزنی باید تلاش بیشتری انجام می‌دادیم. لازم است که روی ذهنیت بازیکنان کار کنیم. بازی های مهمی پیش روی ما خواهد بود و حالا فرصتی برای ناراحتی و افسوس خوردن نداریم. در واقع وقت آن است که خودمان را جمع و جور کنیم. من طی این سال‌ها پیشرفت این بازیکنان را از نزدیک تماشا کرده‌ام و می‌دانم که به خوبی حامی هم هستند.

 

ما منچستر‌یونایتد هستیم و باید بتوانیم عملکرد خود را به حریف تحمیل کنیم. ما در وضعیتی پا به رختکن گذاشتیم که باید هر یک ربع یک گل به ثمر می‌رساندیم. در واقع می‌دانم که بازیکنان ما قادر به انجام این کار بودند اما نهایتاً گل چهارم پیش از پایان نیمه اول کار را برای ما تمام کرد."

دیدگاه‌ها