کد خبر : 1787661 | 02 آبان 1400 ساعت 22:37 | 33.2K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره ای که سرمربی فوق ستاره اش کرد؛

کلوپ – صلاح؛ طرز صحیح استفاده از یک ستاره (عکس)

ستاره لیورپول در حال نزدیک شدن به کاراکتری است که کلوپ در حال طراحی آن است؛ یک کاراکتر به نفع لیورپول و مو.

به گزارش "ورزش سه"، در دوره ای که خیلی ها معتقد هستند سولسشر نمی تواند به خوبی از ستاره های سرشناسی که دارد برای موفقیت منچستریونایتد استفاده کند، یورگن کلوپ در لیورپول با بهترین شکل ممکن پروژه احیای لیورپول، با ستاره هایی که خیلی ها آنها را تمام شده می دانستند، در لیگ جزیره می تازد.

 

هشت روز پیش بود که یورگن کلوپ به سبک همیشگی خود به ستایشی شنیدنی از ستاره مصر تیمش پرداخته و او را در صف بازیکنان بزرگی چون رونالدو و مسی قرار داد. او در مورد محمد صلاح و درخشش او در بازی با واتفورد گفته بود: او مثل مسیه؟ نه او موئه. شما نمی توانید نمایش او را با کس دیگری مقایسه کنید یا مشابهی برایش پیدا کنید. به نظر من مو بهترین در دنیاست. من او را هرروز از نزدیک تماشا می کنم. لواندوفسکی، مسی، رونالدو، امباپه و کسان دیگر هم هستند اما در این لحظه بدون هیچ شک و تردیدی این مو است که در دنیابهترین است.

 

 

1657609

 

سرمربی لیو پول با قرار دادن صلاح در بین کاندیداهای دریافت توپ طلا در حالی توجه را به سمت ستاره تیمش جلب کرد که خیلی ها از گزینه های دیگر به عنوان مدعیان دریافت توپ طلا یاد می کنند. کلوپ با این توصیف ها یک تیر و چند نشان زد؛ او اعتماد به نفسی را در ستاره تیمش ایجاد کرد که نتیجه آن را در بازی حساس امشب به خوبی دیدیم؛ صلاح در دوئل با رونالدو، یکی از مدعیان دریافت توپ طلا، برنده ای مقتدر بود.

 

در شبی که سولسشر نتوانست از ستاره های سرشناس تیمش برای موفقیت استفاده کند، این محمد صلاح بود که در میان خنده های معنی دار کلوپ مقابل منچستر هت تریک کرد تا هم لیورپول را به یک برد بزرگ برساند و هم یک قدم دیگر به فوق ستاره ای که کلوپ در حال طراحی آن است، نزدیک تر شود.

 

 

1657608

 

کلوپ این بار با سبکی دیگر در مورد فوق ستاره تیمش صحبت کرده و او را مهره ای ابدی برای لیورپول دانست: من از همین حالا می دانم که او می خواهد حرفه خود را در لیورپول به پایان برساند و از این موضوع اطلاع دارم. محمد صلاح از فوتبال بازی کردن لذت می برد و ممکن است این روند تا مدت های فراوانی ادامه پیدا کند."

دیدگاه‌ها