کد خبر : 1787664 | 02 آبان 1400 ساعت 23:00 | 57.3K بازدید | 4 دیدگاه

جشن کوتاه مرد پرشور آلمانی؛

جشن کوچک کلوپ - رعایت کنید (عکس)

سرمربی تیم لیورپول بعد از فتح مقتدرانه اولدترافورد به خاطر هواداران منچستری حاضر، جشن خود را تعدیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم لیورپول در ادامه روزهای طلایی اش در فصل جدید، موفق شد منچستریونایتد را در ورزشگاه اولدترافورد با 5 گل درهم بکوبد. یورگن کلوب و تیمش نتیجه ای را رقم زدند که به قول خود این مربی شاید سال ها برای تکرارش زمان نیاز باشد.

 

یورگن کلوپ که خیلی ها در مورد پروژه احیای دوباره او مردد بودند، در فصل جدید توانسته بهترین عملکرد را در تیمش به وجود آورد و ستاره هایش تیمش را در بالاترین کیفیت به میدان بفرستد؛ همان چیزی که سولسشر در انجام آن ناکام بوده و بعد از شکست تحقیر آمیز امشب در آستانه اخراج قرار گرفته است.

یورگن کلوپ که همیشه رابطه ای ویژه و منحصر به فرد با هواداران روی سکو داشته و از وجود آنها به بهترین شکل ممکن برای تیمش بهره برده بعد از پیروزی امشب به سمت اندک لیورپولی های حاضر در سکوهای اولدترافورد رفته و با همان شور و هیجان جنون آمیزش حرکت معروف خود را انجام داد؛ سرمربی لیورپول اما برخلاف همیشه به این جشن خیلی زود خاتمه داد تا رعایت حال هواداران غمگین تیم میزبان که در ورزشگاه حضور داشتند را کرده باشد.

 

1657618

 

1657620

 

1657621

 

1657619

 

کلوپ در مصاحبه بعد از بازی اش در مورد جشنی که بسیار کوتاه آن را برگزار کرد گفت که منچستر در حال حاضر در بهترین شرایط خود قرار ندارد و ما سعی کردیم خودمان را کنترل کنیم. احساس کلوپ از این برد هم شنیدنی بود: "چه می توانم بگویم؟ آیا انتظارش را داشتم؟ نه. کاری که ما انجام دادیم، دیوانه کننده بود."

دیدگاه‌ها