کد خبر : 1787671 | 03 آبان 1400 ساعت 00:15 | 16.1K بازدید | 13 دیدگاه

دیبالا تعویض طلایی بود؛

اینتر 1 - 1 یووه؛ فرار از شکست با کمک VAR

یوونتوس در دقایق پایانی با گلزنی پائولو دیبالا از شکست مقابل اینتر گریخت.

اینتر 1 - 1 یووه؛ فرار از شکست با کمک VAR

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که نمایش چندان خوبی نداشت و با تکیه بر VAR در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی شد، در نهایت مقابل اینتر و در شهر میلان به تساوی 1-1 دست یافت.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی و روی ارسال یک کرنر از سمت راست می توانست به گل اول مسابقه هم دست پیدا کند، اما ضربه سر میلان اشکرینیار دقیق نبود و از بالای دروازه ووچیک شزنی راهی بیرون زمین شد.

 

در ادامه این یوونتوس بود که فرصت داشت در دقیقه هفت به گل اول دست یابد، اما ضربه آلوار موراتا از سمت چپ را سمیر هندانوویچ به خوبی مهار کرد و در ریباند نیز الکس ساندرو نتوانست دروازه اینتر را باز کند.

 

1657629

 

1657628

 

اما در دقیقه 17 این اینتر بود که به گل اول دست یافت. هاکان چالهان اوغلو با ضربه ای تماشایی فاصله ای تا باز کردن دروازه یوونتوس نداشت و بدشانس بود که شوت او به دیرک برخورد کرد، اما در ریباند ادین ژکو در بهترین موقعیت حاضر بوده و موفق شد دروازه خالی یوونتوس را باز کند.

 

در دقیقه 23 یوونتوس در صدد جبران برآمده و با حرکت خوان کوادرادو از سمت راست می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول و روی حرکت دوباره هاکان چالهان اوغلو بود که اینتر فرصت مناسبی برای زدن گل دوم هم داشت، اما ضرربه سر ادین ژکو بدون مدافع یارگیر بسیار آرام بود و در اختیاز شزنی قرار گرفت تا نیمه اول با برتری 0-1 نراتزوری تمام شود.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و جریان مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 60 ضدحمله سریع اینتر می توانست این تیم را به گل دوم برساند، اما ایوان پریشیچ علیرغم حرکت خوب از سمت چپ در نهایت ضربه ضعیفی به توپ زد و این موقعیت خوب از دست رفت.

 

دقایقی بعد و روی پاس عمقی مانوئل لوکاتلی بود که آلوارو موراتا با فرار از بین مدافعان اینتر در موقعیتی تقریبا تک به تک قرار گرفت، اما ضربه سر او دقیق نبود و از کنار دروازه سمیر هندانوویچ به بیرون رفت.

 

در دقیقه 69 الکس ساندرو از سمت چپ حرکت کرده و خودش شخصا تصمیم به باز کردن دروازه اینتر از فاصله ای قابل توجه گرفت، اما ضربه او دقیق نبود و از کنار دروازه حریف راهی بیرون زمین شد.

 

دقایقی بعد یوونتوس در منطقه ای مناسب صاحب یک فرصت ایستگاهی خوب شد و پائولو دیبالای تازه وارد می توانست گل تساوی را وارد دروازه اینتر کند، اما ضربه تماشایی این بازیکن با عکس العمل سنگربان باتجربه نراتزوری همراه شد.

 

اما در دقیقه 87 اشتباه عجیب دونزل دومفرایس و البته وجود VAR باعث شد یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شود.  پائولو دیبالا پشت توپ قرار گرفت و موفق شد با ضربه ای خلاف جهت گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها