کد خبر : 1787680 | 03 آبان 1400 ساعت 01:17 | 20K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: بازی سختی بود، من هم خسته شدم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، اعلام کرد دیدار تیمش مقابل ناپولی به اندازه‌ای دیدار پرفشاری بود که حتی او روی نیمکت هم خسته شد.

مورینیو: بازی سختی بود، من هم خسته شدم

به گزارش "ورزش سه"، رمی ها که چند روز قبل در لیگ کنفرانس اروپا مقابل تیم نروژی بودو گلیمت با نتیجه 6-1 شکست خورده بودند، امشب در المپیکوی رم موفق شدند برابر ناپولی به یک تساوی بدون گل دست کنند. در دقایق پایانی این دیدار مورینیو و لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند.

مورینیو در پایان بازی در گفتگو با DAZN گفت:" به نظر من بازی فوق العاده ای بود. اما شاید احساسی که من داشتم، متفاوت از شما بود. فکر می کنم بازی سطح بالایی بود. بازی مقابل ناپولی هیچ وقت آسان نبوده است. اما ما تلاش کردیم تا پیروز شویم. این بازی 0-0 شد و نمایش درخشانی نبود اما حتی من روی نیمکت هم خسته شدم. من شاهد تمرکز بالایی بودم، نه ترس. اما به حریف احترام گذاشتیم.

 

1657604

 

فکر می کنم مدافعان کناری در حال پیشرفت هستند. ورتو و کریستانته در میانه زمین پاس های مورب خوبی دادن. بسیار مهم بود که در طول بازی به زانیولو و میخیتاریان کمک کنیم.

بازی پرفشاری بود و دیدم که بازیکنان خسته شدند. ما موقعیت هایی داشتیم. این بازی از این نظر که هر دومربی اخراج شدند هم بی نظیر بود.

من از تصمیم داور راضی نبودم اما یک کلمه هم نگفتم. هیچ کسی راضی به خانه نمی‌رود. هر دو مربی اخراج شدند و فکر می کنم داور متعادل قضاوت کرد."

دیدگاه‌ها