کد خبر : 1787683 | 03 آبان 1400 ساعت 08:11 | 40K بازدید | 4 دیدگاه

سیمونه کارت قرمز را به جان خرید؛

خشمی که از اینزاگی کوچک ندیده بودید (عکس)

سرمربی اینترمیلان بعد از اعتراض شدیدش به داور با کارت قرمز او روبرو شد.

خشمی که از اینزاگی کوچک ندیده بودید (عکس)

به گزارش ورزش سه، در حالی که دیدار تیم های اینترمیلان و یوونتوس می رفت با تک گل دقیقه 17 ادین ژکو به سود شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان برسد، با تصمیم جنجالی داور و اعلام یک ضربه پنالتی به سود یوونتوس که دیبالا آن را به گل تبدیل کرد، با تساوی یک – یک به پایان رسید.

 

در دقیقه 87 و در میان حملات واپسین یووه، تعادل الکس ساندرو در داخل محوطه جریمه به هم خورد؛ در حالی که دنزل دامفریس دستان خود را به نشانه اینکه خطایی روی بازیکن حریف انجام نداده بالا بود، داور پس از بازبینی صحنه، این حرکت را خطا تشخیص داده و یک ضربه پنالتی برای یوونتوس اعلام کرد.

 

1657645

 

این تصمیم داور بازی با عصبانیت شدید سیمونه اینزاگی همراه بود؛ سرمربی تیم اینتر که در آستانه کسب یک برد ارزشمند قرار داشت، در حالی که به شدت از تصمیم داور برافروخته شده بود اقدام به پرتاب کاوری که در دست داشت به زمین کرده و با صدای بلند اعتراض خود را ادامه داد.

 

1657646

 

در واکنش به این رفتار سیمونه اینزاگی، داور با کارت قرمز به استقبال او رفته و سرمربی اینترمیلان را از کنار زمین اخراج کرد. سرمربی اینتر پس از دریافت کارت قرمز و در حالی که همچنان اعتراض می کرد، اقدام به ترک منطقه فنی نمود.

دیدگاه‌ها