کد خبر : 1787685 | 03 آبان 1400 ساعت 08:29 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت مدال‌داران رقابت‌های جهانی در لیگ برتر کشتی

شمارش معکوس آغاز مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در حالی رو به پایان است که حضور ملی‌پوشان پیکارهای جهانی در دور رفت لیگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

غیبت مدال‌داران رقابت‌های جهانی در لیگ برتر کشتی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، طبق برنامه سازمان لیگ کشتی قرار است سوت آغاز لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی بزودی در شهرهای مختلف کشورمان به صدا در آید و جریان پویا و سازنده لیگ سال جاری آغاز شود.
 

بر این اساس دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد روزهای ۳ تا ۷ آبان ماه در ۴ گروه در شهرهای تبریز، البرز، مشهد و مازندران و دور رفت لیگ برتر فرنگی نیز روزهای ۱۰ تا ۱۴ آبان ماه به میزبانی آمل، قم، تهران و سنندج برگزار خواهد شد. این در حالیست که مسابقات کشتی قهرمانی جهان نیز چندی پیش در روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهر ماه در اسلو نروژ برگزار شد.

 

حال با توجه به فاصله زمانی اندک مسابقات جهانی با رقابت‌های لیگ برتر، این احتمال مطرح شده که شاید برخی از ملی پوشان اعزامی به جهانی نروژ در پیکارهای دور رفت لیگ آزاد و فرنگی به میدان نروند.

 

بدیهی است ۲۰ کشتی‌گیر اعزامی به رقابت‌های جهانی یا در حال ریکاوری پس از این مسابقات هستند و یا اصلاً تا امروز با هیچکدام از تیم‌های لیگ برتری قرارداد امضا نکرده اند که این موضوع بحث غیبت ملی پوشان در دور رفت را جدی تر کرده است.

 

البته این احتمال وجود دارد برخی از غایبان نامدار و ملی‌پوشان لیگ برتر برای حضور در مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ، وارد گود شوند و ضمن عقد قرارداد با تیم‌های راه یافته به مرحله ضربدری در لیگ به میدان بروند.

دیدگاه‌ها