کد خبر : 1787716 | 03 آبان 1400 ساعت 11:01 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

اردلان: باید شایستگی های خودمان را نشان بدهیم

پیکان می‌خواهد در لیگ برتر روی سکو برود

سرمربی باتجربه فوتسال زنان پیکان امیدواری زیادی دارد تا تیمش در رقابت های لیگ برتر روی سکو قرار بگیرد.

پیکان می‌خواهد در لیگ برتر روی سکو برود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال بانوان پیکان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر باشکاههای کشور روز جمعه برابر مس رفسنجان قرار می گیرد.نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال پیکان که در اولین سال تیمداری این باشگاه هدایت خودروسازان را برعهده گرفته، درباره وضعیت تیمش گفت:خدا را شکر شرایط خوبی داریم.آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی مورد نیاز به خوبی انجام شده و با آمادگی کامل وارد مسابقات فصل جدید خواهیم شد.


او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: تیم پیکان دراولین دیدار به مصاف تیم مس رفسنجان و در بازی دوم به مصاف تیم نصر فردیس خواهد رفت که نخستین بازی ما روز جمعه برگزار می شود. قطعا همه حریفان در این گروه مدعی و قدرتمند هستند و تلاش می کنیم کار خودمان را از اولین بازی با قدرت آغاز کنیم.


نیلوفر اردلان با اشاره به هدف نهایی پیکان در لیگ فوتسال بانوان افزود:: تمام تلاش و هدف ما صعود از گروه و رسیدن به جمع چهار تیم برتراست. همچنین برای کسب نتایجی در شان تیم پیکان و قرار گرفتن روی سکو مصمم هستیم. تیم خوبی شکل گرفته و این بچه ها قطعا شایستگی رسیدن به موفقیت های بزرگ را دارند. امیدوارم با توجه به مجموعه تلاش های صورت گرفته بتوانیم شایستگی خودمان را در زمین به خوبی نشان بدهیم.

دیدگاه‌ها