کد خبر : 1787720 | 03 آبان 1400 ساعت 11:15 | 35.9K بازدید | 32 دیدگاه

کاراگر: کی‌روش باید دستیار سولسشر باشد

جیمی کاراگر، بازیکن سابق لیورپول، معتقد است که منچستریونایتد باید از تجربه افرادی مانند کارلوس کی‌روش در کنار سولسشر استفاده کند.

کاراگر: کی‌روش باید دستیار سولسشر باشد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول بود و یکی از بدترین شکست‌های تاریخ باشگاه در سال‌های اخیر را با دریافت پنج گل از این رقیب قدیمی به ثبت رساند. 


این شکست باعث شد تا سیل انتقادات از اوله گونار سولسشر با شدت بیشتری روانه شود و جیمی کاراگر نیز یکی از افرادی بود که بعد از بازی صحبت‌هایی را درباره این سرمربی نروژی مطرح کرد.


او گفت:« من فکر می‌کنم اوله عملکرد خوبی داشته اما یونایتد برای رسیدن به کلوپ، توخل و پپ گواردیولا نیاز به سرمربی بهتری دارد. منظور من این نیست که او روز دوشنبه با بی‌احترامی اخراج شود. من برای اوله ناراحت هستم، این بدترین روز دوران حرفه‌ای بود. من نمی‌خواهم وارد یک مشاجره شوم چون می‌دانم اوله پاسخ خواهد داد و حق انجام این کار را هم دارد.»

 

1544951


کاراگر اضافه کرد:« گفتن این که یک نفر باید اخراج شود برای من آسان نیست اما ما به راحتی می‌گوییم فرد به اندازه کافی خوب نیست یا اسکات مک تومینای عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشته است، بنابراین من هم احساس بدی ندارم که بگویم سولسشر به اندازه کافی خوب نیست. یونایتد نیاز به سرمربی بهتری دارد. اوله سرمربی در حد یونایتد نیست. او عملکرد خیلی خوبی داشته اما آنها نیاز به کسی دارند که بتواند آنها را به سطح بعدی ببرد. متاسفانه سولسشر، یورگن کلوپ، توماس توخل یا پپ گواردیولا نیست. این موضوع به وضوح مشخص است.»


مدافع سابق لیورپول ادامه داد:« شیاطین سرخ باید بهترین باشند و بهترین سرمربیان و مربیان را داشته باشند. اگر شما اوله را به عنوان سرمربی در تیم دارید، باید کسی مانند کارلوس کی‌روش را به عنوان کمک مربی داشته باشید. نباید اجازه دهید افرادی که هرگز در حد و اندازه‌های باشگاه نبوده‌اند با حضور روی نیمکت این تیم بخواهند تجربه‌های جدیدی را یاد بگیرند. آنها مایک فلان را دارند اما من فکر نمی‌کنم او مربی باشد. مایکل کریک و کیه‌ران مک‌کنا نیز هستند که هرگز در طول زندگی خود مربی نبوده‌اند. شما باید کسی را داشته باشید که تجربه حضور در این تیم را داشته باشد و از پس این کار بربیاید. نمی‌توانید در منچستریونایتد شروع به یادگیری کار کنید.»

دیدگاه‌ها