کد خبر : 1787726 | 03 آبان 1400 ساعت 17:06 | 133.1K بازدید | 66 دیدگاه

اولین بازی کوین یامگا از ثانیه صفر

معرفی یازده بازیکن استقلال برای دیدار با ذوب آهن

استقلال برای دیدار امروز برابر ذوب آهن، با دو تغییر نسبت به دیدار نخست به میدان می رود که حضور فیکس کوین یامگا، از نکات مهم بازی است.

معرفی یازده بازیکن استقلال برای دیدار با ذوب آهن

 

 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دومین دیدار خود از فصل جدید رقابت های لیگ برتر، امروز در دیداری سخت و دشوار به مصاف ذوب آهن می رود. آبی پوشان طی دیدارهای قبلی خود در فولادشهر، موفق به شکست میزبان خود نشده اند و مجیدی امیدوار است این طلسم را امروز بشکند.

 

امروز نیز همچون دیدار برابر هوادار، سیدحسین حسینی درون دروازه تیمش قرار می گیرد. اگر چه در بازی هفته اول دروازه حسینی به جز یک مرتبه به شکل جدی تهدید نشد اما سنگربان آبی ها روی همان موقعیت نیز واکنش دیدنی از خود نشان داد تا فصل جدید را با یک کلین شیت آغاز کند. حسینی قصد هیچ گونی لغزشی را درون دروازه استقلال ندارد چرا که خوب می داند رقیب سرسختی به نام رشید مظاهری جای او را در قفس توری آبی ها خواهد گرفت.

 

فرهاد مجیدی تغییری در خط دفاعی تیمش نسبت به دیدار با هوادار ایجاد نکرده است. سه مدافع آبی ها در بازی گذشته عملکرد خوبی داشتند و دارای هماهنگی بالایی نیز هستند. سیاوش یزدانی به یکی از ارکان اصلی خط دفاعی استقلال تبدیل شده و در تمامی بازی های گذشته برای تیمش به میدان رفته است. زوج او یعنی محمدحسین مرادمند نیز عملکرد مشابهی داشته و ثبات را به خط دفاعی استقلال برگردانده اند. ضمن اینکه محمد دانشگر نیز در خط دفاعی دونده و پرتلاش ظاهر شده و امروز در کنار دو بازیکن دیگر آبی ها به میدان می رود.

 

آرش رضاوند در دیدار هفته گذشته برابر هوادار عملکرد خوبی داشت. بازیکن خط میانی استقلال امروز نیز برای تیمش بازی خواهد کرد. در کنار او، مهدی مهدی پور به میدان می رود. این بازیکن در نیمه دوم دیدار گذشته به زمین مسابقه رفت و استقلال در جنگ های میانه میدان خوب و فعال ظاهر شد. او برخلاف دیدار قبلی در ترکیب ثابت حضور دارد و جانشین زبیر نیک نفس شده است.

 

1657702

 

در سمت راست نیز همچون همیشه وریا غفوری کاپیتان استقلال بازی می کند. وریا که هفته گذشته یک ضربه  پنالتی را از دست داد، به دنبال جبران این مسئله است. جعفر سلمانی پس از درخشش در بازی قبلی و به ثمر رساندن نخستین گل استقلال در فصل جدید، در سمت چپ بازی خواهد کرد و به دنبال درخشش دوباره در لباس آبی هاست.

 

سورپرایز فرهاد مجیدی برای این دیدار، حضور کوین یامگا در ترکیب آبی پوشان است. بازیکن فرانسوی استقلال که از وایله بولد کلاب به این تیم آمد، برای اولین بار با پیراهن تیم جدیدش به میدان می رود. او قابلیت بازی در پست های دفاع راست، وینگر راست و چپ را دارد. باید دید مجیدی در این بازی او را در چه پستی قرار داده است.

 

1657700

 

ارسلان مطهری مهاجم امروز آبی هاست. او به دنبال به ثمر رساندن نخستین گل خود در لیگ بیست و یکم است و برای این منظور، امیرحسین حسین زاده را نیز در نزدیکی های خودش می بیند. بازیکن جوانی که در دو دیدار اخیر برابر الهلال و هوادار، نگاه ها را به سمت خودش جلب کرده است.

 

 

 

ترکیب استقلال برابر ذوب آهن:
سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، ارسلان مطهری و امیر حسین حسین‌زاده.

 

1657822

 

دیدگاه‌ها