کد خبر : 1787735 | 03 آبان 1400 ساعت 12:45 | 16.9K بازدید | 3 دیدگاه

7 روز سرنوشت‌ساز در باشگاه پرسپولیس؛

حکم مدیرعاملی مجید صدری صادر می‌شود؟

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس روزهای سرنوشت‌سازی را پیرامون مزایده کارگزار اسپانسری سپری می‌کند اما هنوز تکلیف پست مدیرعاملی این باشگاه مشخص نشده است.

حکم مدیرعاملی مجید صدری صادر می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر پاکتهای متعدد پیشنهاد شرکتهای مختلف را درخصوص مزایده کارگزار اسپانسری‌اش دریافت کرده و در روزهای آینده احتمالا متقاضیان بیشتری هم در این مزایده شرکت خواهند کرد. اما این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس وضعیت مطلوبی را از نظر ثبات مدیریتی ندارد و هر لحظه ممکن است وزارت ورزش تصمیمی جدید درباره آینده پست مدیرعاملی و ترکیب هیئت مدیره این باشگاه بگیرد.

 

قرار است تا روز هشتم آبان (شنبه هفته آینده) مزایده ادامه پیدا کند و باشگاه پرسپولیس روز دهم آبان (دوشنبه) برنده مزایده را اعلام خواهد کرد و به نوعی هفته بعد تکلیف فضای تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد و قرمزها پس از سه ماه بلاتکلیفی کارگزار خود را خواهند شناخت.

 

برای بسیاری از طرفداران پرسپولیس نکته مبهم در ماجرای کارگزار اسپانسری، تاخیر بسیار زیاد در انجام مزایده پس از پایان لیگ بیستم است. اما نکته مهم این است که پرسپولیس برخلاف تمام باشگاه‌های ایرانی در فصل جاری تلاش کرده تا از طریق یک مزایده کار را به پیش ببرد که پیش نیازهایی خارج از اختیار باشگاه داشته؛ کارشناسی قوه قضاییه درباره ارزش فضای تبلیغاتی، تائید از سوی کارشناسان وزارت ورزش و همچنین زمان 22 روزه برای مزایده.

 

با این حال قرمزها حالا به مرحله نهایی انتخاب کارگزار نزدیک شده‌اند اما یک اتفاق ممکن است به صورت کلی همه چیز را زیر سوال ببرد. در هفته‌های گذشته شایعات زیادی پیرامون انتخاب مدیرعامل بعدی باشگاه پرسپولیس مطرح بوده و حالا در آستانه انجام مزایده، این شایعات افزایش یافته‌اند. این در حالی است که انتخاب مدیرعامل در مقطع کنونی ممکن است دو نتیجه را در پی داشته باشد: 1. پیش از دهم آبان: نیمه کاره ماندن مزایده کارگزار و 2. پس از دهم آبان: مخالفت مدیرعامل جدید با کارگزار تازه کار.

 

1657725

 

در هر دو سناریو، حداقل ضرر باشگاه پرسپولیس، اتلاف زمان در مقطعی است که پرسپولیس نیاز جدی به حضور کارگزار اسپانسری دارد. به عبارتی پرسش اصلی از وزارت ورزش این خواهد بود که اگر قرار بود مدیرعامل جدیدی در پرسپولیس روی کار بیاید چرا این اتفاق پس از پایان کار سمیعی رخ نداد تا همه چیز طبق سلیقه او پیش برود؟

 

نکته مهم اینکه در این بین نام نفراتی منتشر می‌شود که هر یک به نظر برنامه‌هایی متفاوت برای استفاده از فضای تبلیغاتی پرسپولیس و درآمدزایی دارند که حضورشان ممکن است تلاشهای اخیر در باشگاه پرسپولیس برای انتخاب کارگزار را از بین ببرد.

 

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس البته امیدوار است که باتوجه به موفقیت در انجام مزایده و همچنین تامین طلب کالدرون، بتواند حکم تثبیت روی صندلی مدیریت را دریافت کند و هواداران پرسپولیس نیز امیدوارند هرچه زودتر تکلیف مدیرعامل این باشگاه روشن شود؛ موضوعی که باید دید از سوی وزارت ورزش چگونه پیش می‌رود و سجادی چه تصمیمی درباره این باشگاه می‌گیرد؟

دیدگاه‌ها