کد خبر : 1787744 | 03 آبان 1400 ساعت 13:15 | 25.5K بازدید | 3 دیدگاه

نیمار در نقش لوییس فیگو؛

ستاره های PSG جان سالم به در بردند! (عکس)

خروش هواداران مارسی لحظات عجیبی را برای فوق ستاره های گران قیمت پاری سن ژرمن رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران فوتبال در لیگ فرانسه در ماه های اخیر بارها دست به آشوب های بزرگی زده و از این حیث در بین هواداران در اروپا بی رقیب بوده اند. به خصوص در این میان طرفداران مارسی بیش از دیگر تیم ها دست به اعتراض زده اند و قابل پیش بینی بود که دیدار دیشب این تیم مقابل پاری سن ژرمن نیز دستخوش حواشی عجیبی خواهد بود.

 

اما آشوب هواداران مارسی از همان ابتدای مسابقه آغاز شد و در اواسط بازی به اوج رسید. بعد از گذشت دقایقی نیروهای گارد ویژه پلیس فرانسه با سپرهایی جلوی پرتاب اشیای مختلف به سمت بازیکنان داخل زمین را می گرفتند و هر گاه ستاره ای از پاری سن ژرمن به گوشه زمین می رفت، این عمل تند و خشن از سوی هواداران مارسی اوج می گرفت.

 

تصاویر عجیبی از نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن هنگام ارسال کرنر روی دروازه مارسی در استادیوم ولودروم ثبت شده است. این بازیکن زیر باران پرتاب اشیای مختلف و البته تلاش نیروهای پلیس برای جلوگیری از برخورد این اشیا به نیمار کرنر خود را ارسال می کند.

 

این تصویر بسیاری از هواداران فوتبال را به یاد ال کلاسیکوی جنجالی سال 2000 بین بارسلونا و رئال مادرید در استادیوم نوکمپ انداخته است. زمانی که لوییس فیگو بعد از انتقال تاریخی از نوکمپ به برنابئو،  برای اولین بار در استادیوم خانگی تیم سابق خود به میدان می رفت و هواداران بارسلونا از انواع و اقسام وسایل از جمله سر خوک به نشانه خائن خطاب کردن لوییس فیگو برای استقبال از او استفاده کردند.

 

1657742

 

1657740

 

1657741

 

1657743

دیدگاه‌ها