کد خبر : 1787746 | 03 آبان 1400 ساعت 13:20 | 19.8K بازدید | 18 دیدگاه

بارش اشیا بر سر مهاجم برزیلی

وینیسیوس، بازیکن منفور رئال در نوکمپ

به نظر می‌رسد که وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید، خیلی زود به بازیکن منفور هواداران بارسلونا تبدیل شده است.

وینیسیوس، بازیکن منفور رئال در نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان بزرگ یک تیم معمولا در خانه رقبای سنتی با استقبال زیادی مواجه نمی‌شوند. ابراز نفرت عمومی به بازیکن رقیب در واقع بدترین نشانه ترسی است که هر فوتبالیستی به جان هواداران رقیب انداخته است.


فیگو در اولین بازی پس از جدایی از بارسلونا و پیوستن به رئال مادرید در بدترین شکل ممکن با چنین واکنش‌هایی روبرو شد اما بسیاری از بازیکنان رئال مادرید هستند که چنین خشم و رفتارهای بدی را از سوی هواداران بارسا تجربه کرده‌اند و برعکس آن نیز صادق بوده است.


وقتی آنچلوتی در دقیقه 87 تصمیم گرفت مارکو آسنسیو را به جای وینیسیوس وارد زمین کند، این بازیکن برزیلی تصمیم گرفت از پشت دروازه از زمین خارج شود و همین موضوع باعث شد که بسیاری از هواداران به او واکنش نشان دهند.

 

1657744

 


او در مسیر رسیدن به نیمکت مجبور شد هر نوع توهین، هو کردن و برخورد اشیایی از لیوان تا توپ کاغذی را تحمل کند که به سویش روانه شده بود و برخی از این تصاویر توسط دوربین‌های تلویزیونی به ثبت رسید.


وینیسیوس به خوبی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و حتی توانست با رفتارش باعث عصبانیت بیشتر هواداران بارسلونا شود. او بعضی از اشیایی که به سویش پرتاب شده بود را از روی زمین برداشت، زبانش را بیرون آورد، لبخندی به پهنای صورت زد، به داور درباره اتفاقاتی که در حال رخ دادن بود  توضیح داد و حتی به نمایشگر ورزشگاه اشاره کرد تا نتیجه بازی را که در آن زمان 0-1 به سود رئال مادرید بود به هواداران بارسلونا یادآوری کند.

دیدگاه‌ها