کد خبر : 1787753 | 03 آبان 1400 ساعت 13:36 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

امیدوارم‌ هواداران خوبمان را خوشحال کنیم

خرمگاه: شرایط تراکتور متفاوت شده است

کنفرانس خبری مربی تیم صنعت نفت در اقدامی قابل توجه صبح روز بازی با تراکتور انجام شد.

خرمگاه: شرایط تراکتور متفاوت شده است

به گزارش “ورزش سه”، در اقدامی عجیب و بی سابقه از سوی هیئت فوتبال آذربایجان کنفرانس خبری دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتور، صبح روز بازی برگزار شد و مربیان دو تیم صحبت‌ خود در خصوص این بازی را با اصحاب رسانه در میان گذاشتند. پیش از این و طبق هماهنگی قبلی قرار بر این بود که کنفرانس محمد خرمگاه ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه برگزار شود اما به دلیل تعطیلی این کنفرانس از سوی مسئولین برگزاری به روز بازی موکول شد.

 

در نهایت پس از اعتراض مسئولین باشگاه نفت نسبت به این کار و با موافقت مسئول برگزاری مسابقه قرار بر این شد تا کنفرانس مربیان دو تیم به صورت فایل صوتی در اختیار اصحاب رسانه قرار گیرد.

 

محمد خرمگاه در این خصوص گفت: امروز بازی بسیار سختی با تیم خوب تراکتور و می‌دانیم برای ما مسابقه بسیار سختی است. تقریبا یک بازی کامل از تراکتور آنالیز کرده ‌و نفراتشان را می‌شناسیم اما به دلیل باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بازیکنان جدیدی دارند و شرایط بهتری نسبت به بازی اول دارند.

 

وی در ادامه گفت: امیدواریم بازیکنان آن چیزی را که تمرین کرده و آقای منصوریان گوشزد کرده‌اند به بهترین شکل ممکن اجرا کنند و با کسب نتیجه خوب، هواداران عزیز آبادانی را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها