کد خبر : 1787756 | 03 آبان 1400 ساعت 13:41 | 35.2K بازدید | 11 دیدگاه

اولیایی: مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال صادر نشد

حذف یک سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان 2022؟

کاظم اولیایی عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای از رد درخواست پرسپولیس و استقلال برای این مجوز خبر داد.

حذف یک سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان 2022؟

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پیشین استقلال در این خصوص گفت: همانطور که می‌دانید ماجرای مجوز حرفه ای در کشور عربستان هم سروصدای زیادی کرده و باشگاه الاتحاد حذف شده. ما هم هیچ ارفاقی برای هیچ تیمی قائل نشدیم و جدی و مصمم مدارک را بررسی کردیم. روال کار ما هم مشخص است و ابتدا مدارک را از دپارتمان گرفتیم و سپس بررسی را انجام دادیم و در نهایت کار به کمیته استیناف خواهد رسید.

 

او همچنین با اشاره به تیمهای حذف شده اظهار داشت: نکته کاملا روشن است و ما بعد از بررسی به این نتیجه رسیدیم که فقط فولاد و سپاهان و گل گهر از بین 16 تیم توانستند مجوز حرفه ای بگیرند و پرسپولیس و استقلال به عنوان دو نماینده ایران نتوانستند مدارک کامل را ارائه کنند.

وی در پاسخ به دلایل این موضوع گفت: اینطور نیست که فقط یک ایراد مشخص مثل بدهی به یک خارجی وجود داشته باشد و 75 مورد وجود داشته که در برخی از این موارد باشگاه های پرسپولیس و استقلال نتوانستند در نکات مختلف به موفقیت برسند و به همین خاطر مجوز حرفه ای نگرفتند.

اولیایی در مورد روند صدور این مجوز توضیح داد: ابتدا ما مدارک را از دپارتمان گرفتیم و بعد در کمیته بدوی بررسی کردیم و این حکم صادر شد. حالا پرسپولیس و استقلال از روز شنبه این هفته یعنی یک آبان، تا پایان هفته فرصت دارند تا به آن اعتراض کنند و کمیته استیناف بررسی کند.

 

او همچنین اعلام کرد که در صورت حذف پرسپولیس و استقلال، باتوجه به اینکه فوتبال ایران تنها سه نماینده اش مجوز حرفه ای گرفته اند، با حذف سهمیه چهارم مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها