کد خبر : 1787763 | 03 آبان 1400 ساعت 14:01 | 22.1K بازدید | 20 دیدگاه

تیم‌های تارتار سختکوش هستند؛

مرفاوی: بازیکنان خارجی استقلال را نمی‌شناسم

پیشکسوت استقلال در مورد مسائل روز این تیم گفت و گو کرد و اعتقاد دارد باید به آبی ها زمان داد.

مرفاوی: بازیکنان خارجی استقلال را نمی‌شناسم

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی که سابقه بازی و سرمربی گری در استقلال را دارد در مورد شکل و شمایل این تیم در بازی اول لیگ گفت:  بازی اول برای هر تیمی سخت و این موضوع طبیعی است. با توجه به این که تیم استقلال تغییرات زیادی داشته و هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و جا دارد که بهتر شود. در بازی اول پیروزی خیلی مهم است که خوشبختانه استقلال ۳ امتیاز را به دست آورد. با توجه به نفراتی که این تیم جذب کرده و جوانانی که هستند می‌تواند به شرایط آرمانی از لحاظ فنی برسد.


او در مورد دیدار استقلال و ذوب آهن ادامه داد: دیدار با ذوب آهن سخت است. حتی سخت تر از بازی است که هفته اول با هوادار داشتیم و به لحاظ آمادگی پیش فصل خیلی خوب داشتند و به هماهنگی رسیدند و معمولا تیم های آقای تارتار سخت کوش بوده یعنی یک بازی محکم و فیزیکی انجام می دهند. ضمن این که سعی می کنند در کار دفاعی شرایط خوبی داشته باشند. استقلال باید بتواند در این بازی از لحاظ تاکتیکی بهتر شده باشد و در بخش دفاع و حمله آن چیزی که مربی می خواهد را پیاده کند.

 

مربی مسابقه استقلال در مورد صحبت‌های اخیر وزیر ورزش در خصوص خصوصی سازی سرخابی ها گفت: بحث خصوصی سازی همیشه وجود داشته است. از دوره آقای احمدی نژاد و روحانی بوده و الان هم که به دوره آقای رئیسی رسیدیم این بحث وجود دارد.  بحث خصوصی سازی تیم ها با توجه به شرایطی که دارند سخت است. مسائل ریزی در بحث خصوصی سازی با توجه به بدهی که تیم ها دارند وجود دارد یک مقدار مشکل است. پرونده خصوصی سازی همیشه باز است و اینکه چه زمانی حل و بسته میشود، خدا میداند. امیدوارم هرچه زودتر این مسئله اتفاق بیفتد.

 

پیشکسوت آبی‌ها در مورد خارجی های این تیم عنوان کرد: بازیکنان خارجی او را نمی شناسم و هنوز هم در مسابقات شرکت نکرده اند و کیفیتشان معلوم نیست و باید در شرایط مسابقه قرار بگیرند، باید چند هفته بگذرد تا بازیکنان با تیم هماهنگ شوند که مشخص شود این بازیکنان چه کیفیتی دارند. الان در مورد خارجی ها نمی توانیم نظری بدهیم آنها با تفکرات آقای مجیدی جذب شدند و در طول بازی‌ها مشخص می‌شود که چه کیفیتی دارند.

 

مرفاوی در پایان در مورد بحث تبلیغات محیطی افزود: هنوز مشخص نیست و سازمان لیگ به این قضیه موضع دارد. اگر استقلال بتواند تبلیغات محیطی را بگیرد که به نفعش است و اگر هم نه شرایط همانند گذشته است. تبلیغات محیطی دست سازمان لیگ است و هیچ چیزی عاید باشگاه‌ها نمی شود و همیشه هم آن چیزی که طلب دارند بدهی می شود.

دیدگاه‌ها