کد خبر : 1787764 | 03 آبان 1400 ساعت 14:01 | 15.1K بازدید | 9 دیدگاه

بد‌ترین شکست یونایتد مقابل لیورپول پس از 126 سال

منچستریونایتد با شکست 0-5 شب گذشته برابر لیورپول، سنگین‌ترین باخت برابر این رقیب قدیمی پس از 126 سال را تجربه کرد.

بد‌ترین شکست یونایتد مقابل لیورپول پس از 126 سال

به گزارش "ورزش سه"، هت تریک محمد صلاح و دو گل نبی کیتا و دیوگو ژوتا باعث شد که لیورپول با پنج گل از حریفش پیش بیفتد و کارت قرمزی که پل پوگبا پس از ورود به زمین دریافت کرد نیز کمکی به بهبود شرایط یونایتد نکرد.

شیاطین سرخ با قبول این شکست در واقع به سنگین‌ترین باخت برابر رقیب سنتی خود پس از 126 سال تن دادند. تیم سولسشر حالا دومین شکست سنگین در تاریخ این رقابت‌ حساس را به نام خود ثبت کرده است.

بدترین شکست یونایتد برابر لیورپول در زمانی به دست آمد که هنوز ملکه ویکتوریا روی تخت پادشاهی بریتانیا قرار داشت. نام این تیم در اکتبر 1895 هنوز نیوتون هیث لی وای آر بود که با نتیجه 1-7 مقابل لیورپول در آنفیلد شکست خورد.

 

1657763

 

یونایتد همچنین بدترین رکوردشان در شکست خانگی را برابر لیورپول ثبت کردند و برای اولین بار پس از سال 1955 در دیداری خانگی پنج گل دریافت کرده و هیچ گلی را وارد دروازه حریف نکردند.

این شکست باعث شده که جایگاه اوله گونار سولسشر روی نیمکت یونایتد بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر باشد. با این حال به نظر می‌رسد که موضع مدیران این تیم تغییری نکرده و آنها تصمیمی برای برکناری این مربی نروژی و همکاری با مربی دیگری ندارند.

شاگردان سولسشر با قبول این شکست با 14 امتیاز از 9 بازی در رده هفتم جدول رده‌بندی جای گرفتند و با توجه به پیروزی چلسی صدرنشین در دیدار این هفته برابر نوریچ، فاصله آنها در حال حاضر با صدر جدول به هشت امتیاز رسیده است.

دیدگاه‌ها