کد خبر : 1787765 | 03 آبان 1400 ساعت 14:30 | 112.1K بازدید | 124 دیدگاه

ستاره پرتغالی در اوج عصبانیت؛

حواس‌تان جمع؛ رونالدو را سنگین مغلوب کنید، کتک می‌خورید!(عکس)

شکست های سنگین اتفاقی نیست که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد خیلی به آن عادت داشته باشد.

حواس‌تان جمع؛ رونالدو را سنگین مغلوب کنید، کتک می‌خورید!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شرایط از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد چندان بر وفق مراد این ستاره پرتغالی نبوده و شیاطین سرخ در نتیجه گیری در هفته های اخیر چندان خوب عمل نکرده اند. همچنین چند بار نیز همین گلزن 36 ساله منچستریونایتد را نجات داده، وگرنه شش امتیاز این تیم در لیگ قهرمانان شاید با دو امتیاز عوض می شد.

 

1657764

 

1657766

 

اما کریستیانو رونالدو دیروز در ترکیب ثابت منچستریونایتد برابر لیورپول قرار داشته و سنگین ترین شکست تاریخ دوران ورزشی خود را متحمل شد. شیاطین سرخ در روزی که حرفی برای گفتن برابر لیورپول نداشتند، با پنچ گل مغلوب این تیم شدند و شاید اگر شاگردان یورگن کلوپ در اواخر بازی جدی تر باز می کردند، نتیجه سنگین تری در کارنامه لیورپول به ثبت می رسید.

 

جالب اینجاست کریستیانو رونالدو تا به حال 617 بار در لیگ های مختلف به میدان رفته و تا به حال تنها دو بار چنین باخت مفتضحانه ای را تجربه کرده است. 11 سال قبل و در ال کلاسیکو در استادیوم نوکمپ برابر بارسلونا بود که رئال مادرید با پنج گل مغلوب حریف شد و کریستیانو رونالدو در آن دیدار نیز در ترکیب تیمش حاضر بود.

 

1657768

 

1657516

 

اما تاریخ موید آن است معمولا این ستاره پرتغالی در همان زمین مسابقه واکنش های تندی به باز شدن های متوالی دروازه تیمش نشان می دهد. دیروز او در اواخر نیمه اول با کورتیس جونز، بازیکن جوان لیورپول درگیر شد و حتی بسیاری معتقدند آنتونی تیلور باید به این بازیکن کارت قرمز نشان می داد، اما کریستیانو رونالدو در نهایت با دریافت کارت زرد از مهلکه گریخت و اخراج نشد.

 

اما 11 سال قبل نیز او در اواسط نیمه اول و هنگام پرتاب اوت با پپ گواردیولا، سرمربی بارسلونا درگیر شد. گواردیولا از دادن سریع توپ به کریستیانو رونالدو امتناع کرد و همین باعث شد ستاره عصبی رئال مادرید به او ضربه زده و سرمربی بارسلونا را لب خط هل بدهد. نتیجه؟ کریستیانو رونالدو را سنگین مغلوب کنید، بد می بینید!

 

1657767

 

1657765

 

1657770

 

دیدگاه‌ها