کد خبر : 1787768 | 03 آبان 1400 ساعت 14:25 | 30.4K بازدید | 15 دیدگاه

واکنش نوریفر به شکایت پادوانی و رأی دادگاه CAS

معاون ارتباطات باشگاه استقلال اعلام کرد که بعید است رأی دادگاه CAS درخصوص شکایت پادوانی به ضرر آبی ها باشد.

واکنش نوریفر به شکایت پادوانی و رأی دادگاه CAS

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر شایعاتی درباره رأی پرونده دادگاه CAS و شکایت لئوناردو پادوانی از آبی پوشان مطرح شد. مدافع سابق استقلال که در جریان دیدار با فولاد در لیگ هجدهم و برخورد با آرمین سهرابیان دچار مصدومیت شدید شد، دیگر قادر به ادامه فوتبالش نبود و این سالها را روی ویلچر به زندگی پرداخته است. پادوانی چند وقت پیش با شکایت از استقلال، بابت این مصدومیت درخواست دریافت غرامت سنگینی کرده است.

 

در همین رابطه، محمد نوریفر معاون ارتباطات استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزش سه توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد. نوریفر گفت: پادوانی حدود دو سال قبل بابت مطالباتش به فیفا شکایت کرده بود. حکم نهایی فیفا در اوایل اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به نفع پادوانی صادر و باشگاه استقلال موظف شد که حدود ۱۰۰ هزار دلار برای قرارداد پادوانی و جریمه دیرکرد پرداخت کند. در همان مقطع باشگاه استقلال قصد داشت که از حساب خود در فیفا قرارداد پادوانی را پرداخت کند اما پادوانی و وکیلش رأی نهایی فیفا را نپذیرفتند و شکایتشان را به دادگاه CAS بردند و خواهان غرامت ۹ میلیون دلاری شده‌اند.

 

وی ادامه داد: در دادگاه CAS روند لازم پیگیری شده و دو طرف مدارک و مستندات خود را ارسال کردند و اکنون منتظر اعلام رأی هستیم. در این میان البته باشگاه استقلال به فیفا اطلاع داده است که از حدود ۱۷ ماه قبل آماده پرداخت طلب پادوانی بوده اما طرف مقابل نپذیرفته و شکایتش را به دادگاه CAS برده، بنابراین جریمه دیرکرد شامل این ۱۷ ماه نخواهد شد.

 

معاون ارتباطات استقلال با اعلام اینکه بعید به نظر می رسد ادعاهای مطرح شده مبنی بر پیروزی پادوانی در دادگاه درست باشد، گفت: بنا بر مشورت باشگاه استقلال با وکلای داخلی و زبده‌ترین وکلای خارجی، بسیار بعید است که حکم نهایی دادگاه CAS به ضرر باشگاه استقلال باشد.

 

نوریفر در پایان با بیان اینکه سلامتی مدافع برزیلی و سابق آبی ها اهمیت بیشتری دارد، گفت: از همه این دعواهای حقوقی مهمتر، موضوع سلامتی پادوانی است که مدیریت جدید باشگاه استقلال نسبت به این موضوع مهم بی‌تفاوت نخواهد بود و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها