کد خبر : 1787776 | 03 آبان 1400 ساعت 15:22 | 22.2K بازدید | 13 دیدگاه

فجر همچنان در حال آماده‌سازی برای میزبانی؛

جوشکاری تیرکِ حافظیه یک ساعت قبل از بازی! (عکس)

در شرایطی که کمتر از یک ساعت تا آغاز دیدار فجرشهید سپاسی شیراز و گل‌گهرسیرجان باقی مانده، ورزشگاه حافظیه شیراز هنوز به طور کامل مهیای برگزاری این مسابقه نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تا دقایقی دیگر باید سوت آغاز دیدار دو تیم فجرشهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان به صدا در آورده بشود، اما با کمال تعجب وقتی خبرنگار ما وارد استادیوم حافظیه شیراز شد، متوجه عده‌ای شد که در حال جوشکاری هستند، و اینطور که به نظر می‌رسد همچنان برخی قسمت های این ورزشگاه نظیر دروازه‌ها و تور آنها مهیای برگزاری مسابقه نشده‌اند و اقدامات برای آماده کردن شرایط در حال انجام است.


این اتفاق در حالی در استادیوم حافظیه شیراز در حال رقم خوردن است، که اعضای تیم فوتبال گل‌گهر در مصاحبه‌های خود پیش از برگزاری این مسابقه به شدت نسبت به شرایط چمن ورزشگاه ابراز نگرانی کرده بودند و حالا در قاب‌هایی که ثبت شده، مشخص است که سایر اقدامات مورد نیاز برای رساندن این ورزشگاه به مسابقات لیگ برتر نیز با تاخیر بسیار از سوی مسئولان فوتبال شیراز و این ورزشگاه در حال انجام است.

 

1657783

 

1657785

 

1657786

 

1657784

 

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز پس از هشت سال به رقابت های لیگ برتر بازگشته و در اولین مسابقه میزبان یکی از مدعیان فصل جدید مسابقات فوتبال ایران است. با این وصف به نظر می‌رسد با توجه به زیر کشت بودن چمن ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز، علاوه بر این مسابقه در هفته های آتی نیز مشکلات و انتقادات زیادی بر سر میزبانی این تیم در اولین سطح رقابت های لیگ برتر وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها