کد خبر : 1787793 | 03 آبان 1400 ساعت 16:10 | 23.1K بازدید | 6 دیدگاه

کومان فروخته می شود

بایرن مونیخ از ستاره فرانسوی ناراضی خسته شد

بایرن مونیخ کینگزلی کومان را در فهرست فروش خود قرار خواهد داد مگر اینکه او از توقعات مالی خود عقب نشینی کند.

بایرن مونیخ از ستاره فرانسوی ناراضی خسته شد

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در فصول گذشته بوده است. ستاره فرانسوی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 20-2019 گل قهرمانی باواریایی‌ها مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا نقش مهمی در موفقیت آنها ایفا کرده باشد. 

 

 

1611384

 

 

با این وجود در هفته‌های گذشته گزارش‌ها حکایت از آن داشت که کومان و بایرن مونیخ بر سر تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسیده اند و گفته شد که باشگاه آلمانی در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای این بازیکن او را به فروش خواهد رساند اما نقل و انتقالات تمام شد و کومان در بایرن ماند.

از قرارداد ستاره فرانسوی دو سال دیگر باقی است و عمده اختلاف دو طرف بر سر دستمزد است. طبق ادعای بیلد، کومان از مسئولان بایرن دلخور است و پیشنهاد فعلی را ناکافی می داند. توقع او این است که از نظر دستمزد حداقل نزدیک به لروی سانه باشد و در حقیقت دستمزد روبرت لواندوفسکی را می خواهد.

 

 

1555229

 

 

خواسته این ستاره 25 ساله 15 تا 16 میلیون یورو خالص در سال است اما بایرنی ها هرگز چنین دستمزدی به او نخواهند داد. بیلد امروز نوشت که کومان اگر از توقعات خود عقب نشینی نکند، قطعا تابستان بعد فروخته خواهد شد. مشابه اتفاقی که در مورد تیاگو آلکانتارا در تابستان 2020 رخ داد و این هافبک 29 ساله که حاضر به تمدید نبود، با 22 + 5 میلیون یورو به لیورپول واگذار شد.

بایرن تاکنون کار تمدید با جاشوا کیمیش و لئون گورتزکا را نهایی کرده و قصد داشت با کومان نیز تمدید کند ولی همه چیز به بن بست خورده است. از گزینه های جانشینی کومان در بایرن برای فصل بعد می توان به کرین آدیِمی ستاره 19 ساله سالزبورگ و نیز آنتونی بازیکن 21 ساله آژاکس اشاره کرد.

 

 

دیدگاه‌ها