کد خبر : 1787804 | 03 آبان 1400 ساعت 16:32 | 34.1K بازدید | 10 دیدگاه

گزارش آاس؛

خاموشی یک ستاره؛ چه بر سر هافبک بارسا آمده است؟

فرانکی دی یونگ یکی از بدترین بازیکنان بارسا در ال کلاسیکوی دیروز برابر رئال بود.

خاموشی یک ستاره؛ چه بر سر هافبک بارسا آمده است؟

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ یک بار دیگر بازیکنی بی اثر در ال کلاسیکو بود و نشانه ای از رهبری خط میانی در او دیده نمی شد. در دیداری که بارسا 1-2 به رئال باخت، هافبک هلندی یکی از بدترین های میدان بود.

 

 

1600632

 

 

دی یونگ تابستان 2 سال پیش به بارسا پیوست و برای او 86 میلیون یورو نیز هزینه شد. حتی جوزپ ماریا بارتومئو ژانویه 2019 برای امضای قرارداد با او راهی آمستردام شد تا از انتقالش به پی اس جی جلوگیری کند.

دی یونگ در اولین فصل حضورش در بارسا 42 بازی انجام داد، دو گل زد و 4 پاس گل داد. عملکردی متوسط اما بسیاری امیدوار بودند تا در سال دوم و با رونالد کومان روی نیمکت، شرایط بهتری پیدا کند. همینطور هم شد و او در 51 بازی توانست 7 گل بزند و 8 پاس گل نیز بدهد اما فصل جاری برای او بسیار بد و ناامیدکننده شروع شده است.

 

 

1657805

 

 

دی یونگ روز گذشته همراه با گاوی و سرخیو بوسکتس در خط میانی بارسا به میدان رفت و در 77  دقیقه حضورش در زمین، حتی یک شوت داخل چارچوب هم نداشت. او 5 بار توپ را از دست داد و یک بار نیز روی او مرتکب خطا شدند. عملکردی ضعیف که احتمالا باعث خواهد شد پس از رفع مصدومیت پدری، ستاره هلندی راهی نیمکت شود. در حال حاضر بعید است گاوی و سرخیو بوسکتس با بازگشت پدری نیمکت نشین شوند.

دی یونگ 24 ساله تا 2026 قرارداد دارد و در 11 بازی این فصل گلی نزده و یک کارت قرمز هم دریافت کرده است. او تا بازگشت پدری فرصت دارد تا شرایط را تغییر دهد در غیر این صورت نیمکت ذخیره ها در انتظارش خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها