کد خبر : 1787809 | 03 آبان 1400 ساعت 16:54 | 30.9K بازدید | 9 دیدگاه

در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های امیدهای آسیا؛

ایران 4 نپال 0؛ شروع مقتدرانه شاگردان کیا

تیم امید ایران در نخستین بازی خود در مرحله گروهی مقدماتی جام ملت‌ها توانست به برتری 4 گله مقابل نپال برسد.

ایران 4 نپال 0؛ شروع مقتدرانه شاگردان کیا

به گزارش "ورزش سه" شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در اولین مسابقه خود در این تورنمنت به میزبانی دوشنبه تاجیکستان، عصر امروز به مصاف تیم امید نپال رفتند و به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه بودند؛ تیم‌های تاجیکستان و لبنان دیگر همگروهان تیم امید ایران در این رقابت‌ها هستند.

 

علیرضا رضایی، احمد رضا جلالی، سامان فلاح، محمد سلطانی مهر، مهدی هاشم نژاد، یاسین سلمانی، میلاد کر، مهدی لموچی، علیرضا باویه، آریا برزگر و محمد مهدی محبی ترکیب اولیه تیم امید ایران در مسابقه امروز مقابل نپال را تشکیل می‌دادند.

 

 

1657790

 

در نیمه اول توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بهترین موقعیت گلزنی را یاسین سلمانی ستاره جوان سپاهان در دقیقه 16 از دست داد، جایی که او در گل کردن ضربه پنالتی ناکام بود و نتوانست اولین گلزن تیم امید ایران در این رقابت‌ها نام گیرد.
 

با شروع نیمه دوم، سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال به جای احمدرضا جلالی وارد زمین شد و پس از این تعویض به سرعت تیم امید به گل رسید؛ مهدی لموچی در دقیقه 46 توانست برای نخستین‌بار دروازه امیدهای نپال را فرو بریزد.

 

 در دقیقه 60 مهدی مهدوی‌کیا تصمیم به انجام دومین تعویض گرفت و حسین نخودکار هافبک جوان گل‌گهر را به جای علیرضا باویه که از داور مسابقه در این دیدار اخطار گرفته بود، به میدان فرستاد؛ دقایقی بعد از این تعویض هم، با نظر سرمربی تیم امید فرزان دانا به جای آریا بزرگر وارد میدان شد.

در 15 دقیقه پایانی مسابقه، شاگردان مهدوی‌کیا نمایشی فوق‌العاده از خود نشان دادند؛ حسین نخودکار جوان تازه‌نفس تیم امید در دقیقه 77 گل دوم ایران را در این مسابقه به ثمر رساند و لحظاتی بعد، دبل خود را تکمیل کرد و توانست سومین گل ایران را هم وارد دروازه نپال کند تا تعویض طلایی مهدوی‌کیا در مسابقه امروز نام گیرد.

 

1657808

 

این پایان کار تیم امید ایران در بازی امروز نبود، چرا که در دقیقه 90+3 یاسین سلمانی توانست جبران پنالتی از دست رفته را کند و چهارمین گل را وارد دروازه نپال کرد تا با پیروزی مقتدرانه و چهار گله تیم امید ایران مسابقات قهرمانی آسیا را آغاز کند و به اولین پیروزی رسمی با هدایت مهدی مهدوی‌کیا دست پیدا کند.

 

شاگردان مهدوی‌کیا پنج‌شنبه 6 آبان از ساعت 14:30 به وقت تهران در ورزشگاه دوشنبه به مصاف تیم امید لبنان می‌روند.

دیدگاه‌ها