کد خبر : 1787811 | 03 آبان 1400 ساعت 17:05 | 21K بازدید | 22 دیدگاه

عصبانیت شدید کومان از حمله هواداران بارسلونا

اعتراض هواداران بارسلونا به رونالد کومان باعث عصبانیت شدید سرمربی هلندی و باتجربه بلوگرانا شده است.

عصبانیت شدید کومان از حمله هواداران بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی بارسلونا پس از حمله هواداران بارسلونا در روز گذشته در پارکینگ استادیوم نوکمپ به شدت عصبانی شده است. پس از شکست 1-2 در استادیوم نوکمپ مقابل رئال مادرید بود که ماشین حامل رونالد کومان توسط هواداران ناراضی مورد هجوم قرار گرفت و بسیاری از آنها فریاد "استعفا، استعفا"، خطاب به این سرمربی هلندی سر می دادند.

 

البته باشگاه بارسلونا امروز با انتشار بیانیه ای این رفتار هواداران خود را محکوم کرده و متعهد شد که درباره عدم امنیت در پارکینگ استادیوم اختصاصی باشگاه تحقیق خواهد کرد. اما نشریه موندودپورتیوو در گزارش مدعی شد رونالدو کومان بابت این رفتار هوادار بارسلونا به شدت عصبانی شده است.

 

1657592

 

همسر این سرمربی هلندی یعنی بارتینا نیز در زمان وقوع حادثه در کنار او در خودرو نشسته بوده و از این واکنش تند هواداران بارسلونا بهت زده شده است. رونالد کومان اعلام کرده اگر به عنوان مثال نوه هایش در ماشین بودند اتفاقات بسیار بدی رخ می داده و این رفتار هواداران قابل قبول نیست.

 

البته خسارت وارده به خودروی رونالد کومان جزئی بود و تنها یکی از آینه های بغل دیگر به درستی جمع نمی شود. این در حالیست که هواداران بارسلونا به شدت خواهان برکناری این سرمربی هلندی بعد از قبول شکست در سه ال کلاسیکوی متوالی هستند و ممکن است اتفاق مشابهی در بازی های خانگی و بعدی این باشگاه نیز تکرار شود.

دیدگاه‌ها