کد خبر : 1787815 | 03 آبان 1400 ساعت 17:16 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

مازاد فرهاد و درخشش در تیم حسینی؛

طلسم 100 دقیقه‌ای پیکان در کرج شکسته شد

مهاجم جوان تیم فوتبال پیکان تهران توانست اولین گل این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را به ثمر برساند.

طلسم 100 دقیقه‌ای پیکان در کرج شکسته شد

به گزارش "ورزش سه" در دقیقه 12 تقابل تیم‌های پیکان و هوادار در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، روی ارسال علیرضا کوشکی هافبک میانی پیکان محمدحسین فلاح خرید تازه‌وارد پیکانی‌ها که از استقلال جدا شد و به جمع شاگردان مجتبی حسینی اضافه شد، توانست با ضربه سر قفل دروازه هوادار را بشکند و گل اول بازی را به ثمر برساند.

 

شاگردان حسینی در شرایطی مقابل هوادار به میدان رفتند که در هفته اول لیگ برتر در خانه پذیرای نفت مسجدسلیمان بودند و نتوانسته بودند به رغم حملات پرشمار دروازه نفت را باز کنند و با کسب حداقل امتیاز و بدون گل زده آن بازی برای پیکانی‌ها به پایان رسیده بود.

اما حالا محمدحسین فلاح جوان که در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار گرفته بود و با نظر مثبت مجتبی حسینی، به جمع خودروسازان پیوست با ضربه سر خود توانست طلسم گل‌نزدن‌های پیکان در لیگ بیست و یکم را بشکند و پس از 102 دقیقه، امروز مقابل هوادار گل اول پیکان را به ثمر رساند.

 

1657827

 

گفتنی است که تا پایان نیمه نخست تیم پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه 2-0 از هوادار پیش افتاده است؛ مجتبی حقدوست دیگر گلزن امروز آبی‌پوشان پیکان بوده که گل او هم روی پاس گل علیرضا کوشکی به ثمر رسید.

دیدگاه‌ها