کد خبر : 1787817 | 03 آبان 1400 ساعت 17:40 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

پس از توقف برابر سوسیداد

سیمئونه:تمرکز نداریم ولی ناامید هم نمی‌شویم

سرمربی اتلتیکو مادرید از تساوی برابر رئال سوسیداد ابراز ناراحتی کرد. او اعتراف کرد که اتلتیکو در کارهای دفاعی مشکل دارد.

سیمئونه:تمرکز نداریم ولی ناامید هم نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در یکی از بازی‌های حساس هفته دهم رقابت های لالیگا اتلتیکو مادرید به مصاف رئال سوسیداد رفت. اتلتیکو با وجود آنکه با دو گل از حریفش عقب افتاد اما توانست جبران کند و یک امتیاز را کسب کند. هر دو گل اتلتیکو را لوئیس سوارز به ثمر رساند.

 

 

1657848

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نشست خبری بعد از بازی گفت:« تقریبا ما در آغاز بیشتر بازی‌ها اشتباهات بدی داریم و تاوان آنها را پس می‌دهیم. متاسفانه رسیدن به آرامش و تمرکز تقریبا برای ما سخت شده است.

سخت است که این همه اشتباه را توجیه و تفسیر کرد با این حال نباید فراموش کرد که تیم نکات مثبت زیادی هم دارد مخصوصا اینکه ناامید نمی‌شود و تا آخرین لحظه می جنگد. در 7 بازی از 12 بازی اخیر ما عقب افتاده‌ایم اما ناامید نشده‌ایم و جبران کرده‌ایم.»

 

 

1657852

 

 

سیمئونه در پاسخ به این سوال که آیا مشکل تیمش ذهنی است، گفت:« وظیفه کادر فنی این است که چنین مشکلاتی را برطرف کند. ما با وجود آنکه در کارهای هجومی خوب هستیم اما در دفاع متزلزل نشان می دهیم و خیلی راحت دروازه ما باز می شود. خوشبختانه راه گل زدن را خوب بلد هستیم و در برابر تیم قدرتمندی مانند لیورپول هم بدون سوارز دو گل زدیم.»

 

اتلتیکو مادرید با این تساوی 18 امتیازی شد تا با 4 امتیاز اختلاف نسبت به سوسیداد صدرنشین در رده چهارم جدول رده بندی قرار گیرد.

دیدگاه‌ها