کد خبر : 1787820 | 03 آبان 1400 ساعت 17:27 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

آرون رامسدل:

می‌خواهم گلر اول انگلیس در جام جهانی باشم

آرون رامسدل ابراز امیدواری کرد دروازه بان اول تیم ملی انگلیس در رقابت های جام جهانی 2022 قطر باشد.

می‌خواهم گلر اول انگلیس در جام جهانی باشم

به گزارش "ورزش سه"، پس از کنار گذاشته شدن دین هندرسون به دلیل مصدومیت از فهرست تیم گرت ساوت گیت برای رقابت های یورو 2020، آرون رامسدل به جای او به اردوی سه شیرها فرخوانده شده و در بازی های یورو به عنوان دروازه بان ذخیره شرکت کرد.

 

آرون رامسدل در ادامه و در فصل تابستان از شفیلد راهی آرسنال شده و در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل آندورا و مجارستان نیز دوباره به اردوی انگلیس فراخوانده شد. اگرچه جوردن پیکفورد  هنوز اولین گزینه ساوت گیت است، اما آرون رامسدل امیدوار است در جام جهانی 2022 در ترکیب ثابت سه شیرها قرار بگیرد.

 

1657824

 

آرون رامسدل گفت: "در آن مقطع و با به اتمام رسیدن فصل گذشته، من و همسرم قصد داشتیم به تعطیلات رفته و راهی فضایی آرامش بخش شویم. اما در ادامه متوجه شدم بخشی از ترکیب تیم ملی انگلیس برای رقابت های یورو 2020 هستم و این اتفاق باعث شد یکی از بهترین هفته های زندگی من رقم بخورد.

 

ما در جریان برگزاری رقابت های یورو روحیه تیمی خود را نشان داده و تنها چند ضربه تا رسیدن به هدفی بزرگ فاصله داشتیم. اما عملکرد ما در این تورنمنت شتاب و انگیزه بیشتری برای ارائه عملکرد خوب و موفقیت آمیز در جام جهانی 2022 قطر به تیم ملی انگلیس می دهد. حالا من امیدوارم بتوانم دوباره بخشی از ترکیب تیم باشم و البته این بار بتوانم در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس درون دروازه قرار بگیرم."

 

1657825

دیدگاه‌ها